Jump to content

Video av Princess V42!


BåtfrelstMagasin

Recommended Posts

Selfølgelig er det mange definisjoner på hva HD kvalitet er. Noen mener ditt og andre mener datt. Lys spiller en veldig stor rolle når man skal filme å lage sylskarpe bilder. Vi er ikke værguder, og kan ikke endre på været som vi vil. Det var i dette tilfelle litt overskyet når vi var ute og filmet. Hvilke andre filmer har dere sammenlignet med? Prøv å se på andre videoer av båter, se hva slags kvalitet de har, legg til en link så vi får se hva dere mener. Som sagt, lys har mye å si for å oppnå toppen av kvalitet. Til å være overskyet, ikke mye erfaring med filter og andre tilleggsutstyr, har vi gjort vårt beste for å bringe kvalitet til videoen.

 

 

Dette er deres første video og syntes dere gjør en utmerket jobb. Mine kommentarer er bare for at dere skal finpusse på arbeidet til nestegang. Fortsetter dere slik vil dere ha masse erfaring om 3-5 år som kan hjelpe dere med å få bra jobber eller starte selvstendig! Stjerne i boka for innsats.

 

Har sett litt flere filmer på youtube nå og nå legger jeg ekstra godt merke til hakking i filmen deres.. bare å teste seg frem til hva som fungerer best for dere når dere skal rendre filmer. Nå kjenner jeg ikke youtube opplasting så godt, men tipper dem komprimerer nokså hardt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...