Jannert Startet 30.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 30.Oktober.2003 Hvor får man tak i kurset? Hvor skaffer man seg lesestoff? Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Gå inn på kategorier her og søk på Båtførerprøven. Der vil du nok finne endel tråder om emnet. Boka, f.eks. Veien til båtførerprøven, kjøper du i nærmeste bokhandel. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Hvis du klikker på "Kategorier" øverst på siden, finner du flere tråder som har med båtførerprøven å gjøre. Tror du finner svarene dine her, hvis ikke spør på nytt så skal jeg fylle på med info. Teorien til båtførerprøven Båtførerprøven Båtførerprøven nå også på PC! Båtførerprøve på nettet ???!! Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Plomma! Gå inn på kategorier og bla deg ned til Sertifikater, lisenser. Der ligger det masse om båtførerprøven. Du kan ta kurset på nettet, på et kurssted eller som selvstudium. Lesestoff "veien til båtførerprøven" får du kjøpt hos bokhandleren. Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mariell Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Ja,Ja. Her skal jeg si man ligger på hugget for å svare. 3 like svar iløpet av 1 minutt. Hva er verdensrekorden. Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
jada Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 ...på hugget for å svare. 3 like svar iløpet av 1 minutt.Men det tok 45 min. før det kom noe svar. Her gjør ingen noe overilt. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Heh.. Finnes det tråder med kjappere svarfrekvens enn 3 like i løpet av et minutt da? Tviler på det. Noen som kan motbevise det? I mellomtiden titulerer vi oss som offisielle rekordholdere i kjapt svar, jada og Pejkan. Enige? Selvfølgelig etter nøye overveielse av svaret (Derfor en viss tid mellom spørsmål og svar) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Enige? :wink: Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Men det tok 45 min. før det kom noe svar. Her gjør ingen noe overilt. Det var vel akkurat den tiden det tok å komme seg hjem fra jobben og spise middag før folket kastet seg grådig over PC'en og logget på baatplassen.no!! :lol: Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Batdilla Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Det var vel akkurat den tiden det tok å komme seg hjem fra jobben og spise middag før folket kastet seg grådig over PC'en og logget på baatplassen.no"Grådig" er ordet! Og dermed er vi ute og seiler igjen. Bra spørsmålet forhåpentligvis er besvart før vi rever seilene og raser avsted. (Rever? Heter det ikke det? Ikke lett å vite. Største tøybiten i Sjømannen er et håndkle). Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Batdilla : Enige? -------------------------------------------------------------------------------- We are the champions. :wink: Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Jannert Svart 30.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Hva skal jeg si da her var det jaggu resspons, og til oss nye og da . Takker for svar tror nok jeg blir hjulpet nå. Må si dette var gøy, tror jeg hiver meg på . Takk Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 11.November.2004 Del på Facebook Svart 11.November.2004 Jeg prøvde tidligere å få info om hvor en kunne henvende seg for å få utsted båtførerbevis når man har ett diplom for bestått båtførereksamen. Jeg fikk en del svar som gikk på att man bare kunne sende inn diplom så fikk man utstedt beviset , men ingen adresse eller info.Tok kontakt med Ole Thorsen i sjøfartsdirektoratet og fikk med følgende beskjed: send inn diplom , kopi av legimitasjon samt passbilde. Etter 1 1/2 uke var båtførerbeviset i posten . GRATIS.... Og så klager vi på att direktoratet er trege..... Kjempe-service spør du meg ;-) Under er kopi av mailer med Ole Thorsen i sjøfartsdirektoratet. "Hei, mitt navn er **** jeg har tatt båtførereksamen for mange år siden, men har ikke sendt inn diplomet for bestått eksamen for å få utstedt båtførerbeviset.Er det noen mulighet for å få utstedt dette nå ved å sende inn diplomet ?" Svar: Ole.Thorsen@sjofartsdir.no "For å få nytt båtførerbevis send inn følgende: - Dokumentasjon av bestått båtførerprøve (kopi av diplomet ditt) - Kopi av gyldig legitimasjon (Pass, sertifikat, bankkort) - Passbilde Send til: SJØFARTSDIREKTORATET Sjøvett og Fritidsbåter Postboks 8123 Dep 0032 Oslo Husk å oppgi adressen du vil ha det nye båtførerbeviset sendt til." :seeya: Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
bliss X Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Dette høres lovende ut! Hvordan ser dagens båtførerbevis ut? Mitt er fra 80 tallet og av papp. Kunne godt tenkt meg noe i plast og bankkort størrelse Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Det var i papp ja,men i kredittkortstørrelse,det var bare å laminere det så tåler det litt fuktighet også. dette kunne jo vært gjort før det ble tilsendt... men til den prisen kan man ikke vente det ;-) Jeg vil nok tro att du kan sende inn ditt og få ett nytt lite ett du også .. Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.