Hafrsfjord Startet 2.Juni.2011 Del på Facebook Startet 2.Juni.2011 Er det slik båtlivet på Mjøsa fungerer ? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.7658171 Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Er i hvertfall veldig lite båter der. Syklet langs mjøsa i sta. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
26 Gimsøy Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Nå har dem jo klaget at dem ikke får satt ut pga. lav vannstand i Mjøsa. Ser på glb.no at vannstanden er nå 30 cm under "normalen".. Ser på Glomma her i Sørum så er det veldig lite vann. Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Guest Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 skulle ha sittet på mjøsa nå jeg men har ikke penger til bensin nå. så da får det vente noen dager;) men nå skal vi gå til innkjøp av snekke så jeg håper at det blir kos Sitér dette innlegget Link to post
EIN Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 (redigert) Det er flom og mye skrot i Mjøsa nå. Slik er det på Lillehammer. Det ser ut som vi har fått all skrotet bøndene i Gudbransdalen hadde gjemt bort bak låven før flommen kom og rasket med seg dette. Redigert 17.Juni.2011 av EIN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sea ray 34 Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Er nå best og ha båten på land en par uker til tror jeg.Stokker og skrot alle plasser.Kan fort bli en dyr tur. Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Ryddig og fint på Minnesund, og plutselig en del mer plass å tøffe rundt på, også. Bare man kommer seg ut til båten, da..... he,he. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 1.Juli.2011 Del på Facebook Svart 1.Juli.2011 var ingen problemer med skrot og slik i brumunddal eneste at man måtte vasse med vann opp til ballene når man skulle til brygga:P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.