Jump to content

noen spm ang å bo i båt


quaric

Recommended Posts

Hei, jeg vurderer sterkt å flytte ut i båt om noen måneder, og har derfor naturlig nok noen ting jeg lurer på.

Mange sier trebåt er noe man skal styre unna, hvorfor? Og hvordan løser man doproblemet om vintern når det er minusgrader ute? :)

Lurte også på hvordan lydisolasjonen iforhold til omverdenen vil være i en 30-fots seilbåt :)

 

Takk for svar.

Link to post
Share on other sites

du bør ligge i en havn med strøm og toalett/vaskerom.

Jeg bodde 3 år i en oksø 32, det var helt supert, men hadde da alltid elektrisk varme på. Hørte best når noen andre kjører propellene sine. Ellers var det jo noen ganger cabincruiseren ved siden av røykla havnen med sur blå Volvo penta-eksos. :) men alt i alt gikk det veldigbra.

Link to post
Share on other sites

Der jeg lå i vinter var vi 4 båter. Toalettene på land var avstengt.

Faren for at noen skal ha seg en morgendukkert i Indre havn Sandefjord i vinethalåret (eller resten av året) er noget begrenset. Hvor septikken ble av :lipseal:

 

Hvis det er mange bobåter som ligger sammen kan jeg forstå at det kan bli litt plundrete.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...