larss Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Jeg tror at en del av grunnen til at motorer generelt ikke "holder" så lenge er at de står seg i hjel. Og det i ett dårlig miljø. Hvor mange timer kjører du motoren(e) dine i året? 50 - 100 - 200 timer. Hvor lang er båtsesongen og hvor lenge står motoren din stille under vinterlagring, 6-8 mnd... Dette er noe som ikke motorer har godt av. Start og stopp start og stopp i en liten del av året, etter det står de bare der i ett dårlig miljø med lite ventilasjon og mye temperatur svingninger. Hadde vært gøy å vist hvor mange av norges lystbåter som har vilken motor (innenbords), noen som hvet? Først da kan en vell trekke en slutning om fargevalg før en uttaler seg ? Lars Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
KongConan Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Jeg kjenner bare 2 som hadde disse D4 sakene, og begge har hatt et helvete. - Den ene skar seg første sesongen. - Den andre skar seg også første tror jeg, og etter et helvete med volvo og forsikringselskap ble den reparert. De rakk bare å pakke båten og komme seg til svenskegrensen før det gikk til helvete igjen. Begge disse har blitt kurert for båtlivet Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
MajorAndy Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Denne motor (D6-310) ser lidt slidt ud...men se, hvad der står på timetælleren: Over 5000 timer.... Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.