Jump to content

Hvor kjøpe 12 volt tv?


Guest

Recommended Posts

32" er greit det, men det tar litt plass.. .. Selv vurderer jeg denne fra Grundig, siden jeg slipper dekoder..og dermed en boks og en fjernkontroll mindre... Denne har satellitt tuner, trenger man ikke det så finnes det rimeligere modeller med kun T-dekoder..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

må ha dekoder til rikstv. 220 med omformer blir nok en dings jeg ikke ønsker. hvordan er tuner på denne grundigen? tuneren på Finlux var igrun bra, fikk inn signaler der andre ikke fikk. kunne tenkt meg å 24" men er usikker på om jeg får plass til den. skal få prøvd med en kompis sin til helga.

Link to post
Share on other sites

Jeg har Finlux sin utgave i 24" og har irritert meg over den spinkle lyden i disse. Kom over et tilbud på en lydplanke og subwoofer på Elkjøp i går (http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino/HTCT770B/sony-2-1-lydplanke-ht-ct770-sort)

Denne var med blåtann tilkobling så veldig plasseringsvennlig og passer fint til tv`en i båten og gir en overraskende fyldig og fin lyd både til tv/film og ikke minst musikk :smiley:

 

Jeg må jo skaffe meg en omformer til dette da det er på 230V og usikker på hvor stor og hvilken type jeg må ha. Klarer jeg meg med en billig omformer som ikke har ren sinus....forslag?

Link to post
Share on other sites

Men det er noe justeringsmuligheter for lyden som kan gjøre den litt bedre.

Innsynsvinkelen er også bra, selv monterte jeg fleksiblet veggfeste men har i grunn ikke hatt behov for å justere.

 

Knall tv uten tvil, selvfølgelig er jo alt jeg har bedre enn det du ikke har

ikke merket noe til det (maskinistører)

med denne B-TECH Under Cabinet Flip down er tv`n vekk. kjøpte den hos Multicom sammen med tv24t

http://gigalounge435.wordpress.com/2014/07/21/http://gigalounge435.wordpress.com/2014/07/21/b-tech-bt7525-under-cabinet-flip-down-mount-lcd-tv-and-monitor/-under-cabinet-flip-down-mount-lcd-tv-and-monitor/

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...