Guest Startet 7.Juni.2011 Del på Facebook Startet 7.Juni.2011 hei jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe 12 volt tv som jeg kan ha i båten. den skal ha dvd spiller, ca modul inngang og den må være flatskjerm da såklart. også lurer jeg litt på hvor mange watt en ca 20" flatskjerm bruker på det meste for da kan jeg evt kjøpe en inverter eller noe i den duren også gjerne linker til tv og veggfeste som passer. takk på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27000288 Om de har flere av disse på Coop OBS så selges de til under 2000,- Har en slik og er meget fonøyd Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
GeirT Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Det er en bråte slike TV'er, men HER er en del til god pris. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
taunus Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Jeg har en grundig 19" med dvd. Den bruker opp til 50w. Men du, den går på 12 volt så inverter trenger du ikke. Kosta 2990,- Lcd. Veldig fint bilde, men kilen på strømmen. Har elektrisk toalett ombord og etter en stund så skrudde tv seg av hvis folk kjørte dassen brutalt. I år har det blitt eget batteri bare til tv. Skillediode ut fra servicebatteriene, slik at spenningspulser\spenningsfall unngås. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Net on net har en del. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Mariell Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 De Finlux'ene har blitt sært populære. Kjøpte 24"eren hos Multicom for 2500,- for ett par måneder siden. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bergen dørk Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 (redigert) Denne 19" er helt OK og fikk "rosende" omtale i Båtmagasinet for en tid tilbake (lavt strømforbruk og plasseringsvennlig). Finnes hos COOP til under kr 1500. Redigert 8.Juni.2011 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Haa- Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 (redigert) De har Finlux 19" med led skjerm, tuner og dvd til 1500kr på Coop obs. Led er å foretrekke da disse bruker mindre strøm. Ja.... Bergen Dørk kom meg i forkjøpet der ja... Redigert 8.Juni.2011 av Haa- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mogens Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635492 Knall-tv. Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
Mariell Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Ser at Finlux menigheten slår til Rimelige bra TV'er med lavt strømforbruk. Eneste negative om de Finlux'ene har vel vært, at noen har klaget på dårlig lydkvalitet. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bergen dørk Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Vil nevne en ting til: Dårlig innsynsvinkel. Man får det man betaler for. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Mogens Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Vil nevne en ting til: Dårlig innsynsvinkel. Man får det man betaler for. Jeg skal dra på med et fleksibelt veggfeste så det blir sikkert ok. Er ganske sikker på at tv'et skal holde for mitt bruk i hvert fall . Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
Mariell Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Dårlig innsynsvinkel. Man får det man betaler for. Ække så dårlig etter min mening. I en båt sitter man som regel så samlet at det ikke blir noe problem. Men klart ett TV til dobbel pris eller mer bør være bedre. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Polarn Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Ser at Finlux menigheten slår til Rimelige bra TV'er med lavt strømforbruk. Eneste negative om de Finlux'ene har vel vært, at noen har klaget på dårlig lydkvalitet. Det var meg ¨ Men det er noe justeringsmuligheter for lyden som kan gjøre den litt bedre. Innsynsvinkelen er også bra, selv monterte jeg fleksiblet veggfeste men har i grunn ikke hatt behov for å justere. Knall tv uten tvil, selvfølgelig er jo alt jeg har bedre enn det du ikke har Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Guest Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 takk for mange gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Er det noen som har testet USB PVR opptaksfunksjonen på Finlux TV ? Jeg har en Grundig TV og USB opptak til hardisk fungerer, men jeg får ikke med tekstingen på opptakene. Virker dette på Finlux ? Sitér dette innlegget Link to post
Jche Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 (redigert) Europris har en 22" led-tv med innebygd dvd-spiller på tilbud denne uka. 1799, full hd, 12v tilkobling. Redigert 21.Juni.2011 av Jche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Er det noen som har testet USB PVR opptaksfunksjonen på Finlux TV ? Har ikke lagt merke til om jeg har det. Skal teste med en USB snarlig. Europris har en 22" led-tv med innebygd dvd-spiller på tilbud denne uka. 1799, full hd, 12v tilkobling. Har en kompis som kjøpte en tv fra Europris og den var tilsynelatene noe av det værste møkka han noen gang har kjøpt. Dårlig lyd, dårlig innsynsvinkel om man så litt på skrå. Han krevde pengene tilbake 2 dager etter. Kan det være samme tv tro? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
KongKing Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Min erfaring er at stort sett alt fra Europris, og særlig elektronikk/verktøy, er søppel. Jeg styrer unna. Om du koster på en tusenlapp mer andre steder så er dette veldig lite ifht at du skal ha TV'n i minst 3-4 år. Da er det lite å legge på en tusenlapp for noe som har bedre kvalitet enn det aller billigste. Ergelig å måtte kjøpe en ny TV etter ett års tid fordi du spinket og sparte... KK Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Har ikke lagt merke til om jeg har det. Skal teste med en USB snarlig. Det er modellene 19FLHXR905 eller 22FLHXR905 som har USB opptaksmuligheter, PVR funksjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 ok, TV`n min heter 24FLHX880LVU, så da har jeg kanskje ikke da. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Mix Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Jeg vet ikke, men jeg er stygt redd for at den R'n du mangler i typebetegnelsen står for Recording. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Jeg tror Mix har rett. Jeg har Finluxen uten R. Ikke opptak på den, så vidt jeg vet. Og modellen med R koster nok en hel del mer enn 1500 kroner. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
hanto1 Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Kjøpte en 22" LED tv med innebygd DVD og 12V kabel på Europris i går. 1790,- Aner ikke hvordan den er, men duger vel til noen tegnefilmer for de små. Sitér dette innlegget Link to post
Cirion Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 NetOnNet har en egen kategori for 12v tv'er, og de leveres med DVD, PVR osv... http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-12-volt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.