Jump to content

Bennet motorluke går verken opp eller igjen


Julie III

Recommended Posts

Er det ikke gøy når man får ting til å fungere, godt som nytt?! ...det værste er å gjøre vedlikehold/ skru på noe som fungerer og man ender opp med å ødelegge og må kjøpe og montere nytt...

 

Det har du helt rett i, og spesielt når det ikke koster noe å reparere! :) Men samtidig er det jo litt irriterende når man har holdt på å feilsøke i 2 dager og mye av det en grisete jobb, for så å finne ut at det er en filleting hehe

 

Det er ikke alltid så lett å finne feilen med en gang - det var godt du fikk den til å virke igjen.

 

Feilen jeg gjorde var å gjøre målingene på jord og ikke godset. Men jeg var alene så det var lettere å feste til jord.

Da har jeg lært :)

 

Flott! Også så mye du og vi lærer av dette :thumbsup::flag_bp:

 

Ja jeg har lært masse av dette, og ikke minst kjenner jeg utstyret bedre!

Godt du tar det på den måten :)

Link to post
Share on other sites

Det har du helt rett i, og spesielt når det ikke koster noe å reparere! :) Men samtidig er det jo litt irriterende når man har holdt på å feilsøke i 2 dager og mye av det en grisete jobb, for så å finne ut at det er en filleting hehe

hehe, det var en kar her på BP som i vår presenterte problemer med betydelig turtallsproblem på en dieselmotor. Jeg fikk inntrykk av at motoren nærmes atomisert og verksted hadde utført målinger av det ene og det andre. Etter noen dagers diskusjon her ble han oppfordret til å undersøke luftfilteret... og det var tett.. :)

 

Men da er vi vel et steg nærmere en aldri så liten presentasjon av båten med fotos mm? :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...