Jump to content

App fra Havprat.no

innaskjærs

Recommended Posts

lastet ned appen, Havprat. Dette er jo en helt suveren, og sosial app. Her logges turer, statusmeldinger fra båter i umiddelbar nærhet - eller venner. Spore turer, loggføring, tracke live og være synlig for venner på sjø og land. detaljvisning av en uthavn med aggregerte havprat-data..Er det flere som har erfaringer med denne appen?

Sjøsyk

Hei.

Er det noen som kan fortelle meg hva dette dreier seg om? Jeg har en vanlig mobiltelefon, altså ikke "smarttelefon", men mobilt bredbånd og VHF. Er dette noe jeg bare må glemme?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

hmm, finner faktisk ikke søkefunksjon på app'en jeg heller..

virker litt uferdig den app'en.. burde nok hatt litt flere test personer i en periode for å avdekke div feil og mangler før den ble lansert.. inntrykket mitt nå er at det er litt hastverksarbeid.. og hastverk er lastverk som dem sier..

på web'en står det at det er Beta, men ikke på app'en på appstore..

hmm.. betale for en beta.. ingen god policy..men får håpe ting ordner seg..

Nå har jeg endret navnet på båten fra ulv 1 til ulven, finner dere meg da?

Redigert av Ulv I (see edit history)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Da har jeg også opprettet profil der med Elisabeth III. Men du verden hvor treg siden er. Om en skal lete opp båter f.eks på ett bestemt sted. Bergen f.eks, får du da bare opp båter som du har valgt "følg" på, eller vises alle tilgjengelige båter? Finner nemmelig ingen i bergen eller omegn....

Ser fremdeles lovende ut, men Ulv1: Hvordan legger du ut info?? kun på iphonen dette går, eller?? Bruker pc, får ikke gjot en dritt!!

ser ut til at turer osv må tas via app'en, mens redigeringen, og vennesøk osv må gjøres via pc og web, eller safari på iphonen..

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...