Jump to content

App fra Havprat.no

innaskjærs

Recommended Posts

Noen som har lykktes med å legge inn "venner". Åpner jeg vennefeltet under Profil blir jeg bare fortalt at ingen data finnes :headbang:

Likeens, er det noen som kan fortelle meg hvordan man editerer feks. turer ved å justerer tekst, fjerner bilder etc.?

Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

har Prøvd meg litt på appen, virker ok den. Savnet en liten leksjon i bruk, men ser du på siste RS blad så får du med noe. Kommentar med sletting av ting og tang er jeg enig i. Regner med at denne appen er kommet for å bli, men de må vel få mange nok brukere for at det skal ta av. Hilsen "Fanny av Bergen" som kjører Uttern D68.

• 3 uker senere...

..huff, jeg startet denne tråden og skrøyt av mulughetene denne appen ga oss - men nå gir jeg opp en smule, her fungerer svært lite, loggen fungerer svært dårlig..mm. Mulig jeg har hatt litt for høye forventninger...men "alikkavæl" Bare irritert nå. Hva er dere erfaringer så langt :-( :headbang:

Sjøsyk

Denne appen fikser jeg bare ikke. Tross veiledning både i denne tråden og RS-bladet. Lite å se når jeg logger meg på også, botsett fra at jeg rotet meg bort i Ingvar Johnsen og fant både kart som viste seilt rute samt bilder. Men finner det ikke igjen.

Har som regel ikke tungt for det når det gjelder data, klarer tom lage hjemmeside med Frontpage, men ikke dette.... :wflag:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Enig, et forferdelig makkverk så langt. Men tanken er god og det kan bli en svært populær side etterhvert når ting faller på plass. Nå kaller de det riktignok en betaversjon, men allikevel. Tror RS hadde tjent på å utsette lanseringen.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

Den nye versjonen av Havprat er vesentlig er oversiktlig og mer velordnet enn den første versjonen. Det jeg fortsatt savner er en edit/slette-knapp.

Savner en søkeknapp for båter og kapteiner fra Iphone. Har brukt den endel og ser nå i den nye versjonen at turer og rapporter ligger etter en tidsplan. Bra!

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

• 3 uker senere...

Har lastet ned å prøvd. syntes den er tung, og litt dum ( men det er vel egentlig jeg som sikkert er ) At man ikke kan søke fra app`n er jo helt høl i hue.. men men har en "venn" som jeg følger, men som sagt, tung å bruke,, er vel ikke noe som kommer til å bli brukt før den blir bedre, Svarer ikke til forventningene dessverre

Mvh

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

syntes den er tung, og litt dum ( men det er vel egentlig jeg som sikkert er ) Mvh

Pjolter

Sikkert jeg som har tungt for det :wink:

Det at brukeren tror at det er en selv det er noe i veien med er kjennetegnet på udugelig software. Jeg gjentar igjen at RS hadde tjent på å utsette lanseringen av denne appen.

ad. planlegging:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...