Astor Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Den kommer på Android når Iphoneappen er oppe og går skikkelig blir det sagt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SeaQueen Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Har sendt mail til RS på "kontakt oss" og spurt om ikke vi kan legge inn fra pc og, men de har vi ikke hørt fra. Snart en uke siden. Synd, for det så bra ut, men nå gidder jeg ikke prøve mer. Har ingen fancy mobiltelefon, men kunne brukt pc i båt, som forøvrig er kartmaskin... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Da har du gått feil. Gå inn i webprogrammet til Havprat og trykk på Feedback midt på høyre side. Der legger du inn relevante spørsmål. Se om amdre har spurt og fått svar om det samme. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SeaQueen Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 hvorfor har de "kontakt oss" da??? Prøvde det feedbackgreiene, men full registrering, gadd ikkje. Då får de ta vekk knappen "kontakt oss"! Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 16.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2011 Sendte mail til redaksjonen@redningsselskapet.no og spurte om Android appen. Fikk svar dagen etterpå og den kommer men ikke ennå. vi Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Lazyjack Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Forsøkte å installere Havprat på ny Iphone 4 i dag men det feilet. Ser ut til at app'en er delvis installert for jeg får ikke startet ny installasjon. Når jeg søker den i App Store på nytt står det "Installert" men skriften er "grået ut". Noen som har forslag til løsning? Sitér dette innlegget Link to post
innaskjærs Svart 17.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Forsøk å restart din iphone.. Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
Lazyjack Svart 17.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Forsøk å restart din iphone.. Takk skal du ha, da var den plutselig der Sitér dette innlegget Link to post
innaskjærs Svart 17.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2011 Forsøkte å installere Havprat på ny Iphone 4 i dag men det feilet. Ser ut til at app'en er delvis installert for jeg får ikke startet ny installasjon. Når jeg søker den i App Store på nytt står det "Installert" men skriften er "grået ut". Noen som har forslag til løsning? Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
M/S AIOLOS Svart 18.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2011 Dette ser ut til å være god tidtrøyte for de som har peiling på slikt. Selv er jeg storfornøyd bare jeg får fart på laptopen Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2011 (redigert) Noen som har lykktes med å legge inn "venner". Åpner jeg vennefeltet under Profil blir jeg bare fortalt at ingen data finnes Likeens, er det noen som kan fortelle meg hvordan man editerer feks. turer ved å justerer tekst, fjerner bilder etc.? Redigert 18.Juni.2011 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
SeaQueen Svart 18.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2011 du må trykke "follow" for å få venner. men du må først søke dem opp.... Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 19.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2011 har Prøvd meg litt på appen, virker ok den. Savnet en liten leksjon i bruk, men ser du på siste RS blad så får du med noe. Kommentar med sletting av ting og tang er jeg enig i. Regner med at denne appen er kommet for å bli, men de må vel få mange nok brukere for at det skal ta av. Hilsen "Fanny av Bergen" som kjører Uttern D68. Sitér dette innlegget Link to post
innaskjærs Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 ..huff, jeg startet denne tråden og skrøyt av mulughetene denne appen ga oss - men nå gir jeg opp en smule, her fungerer svært lite, loggen fungerer svært dårlig..mm. Mulig jeg har hatt litt for høye forventninger...men "alikkavæl" Bare irritert nå. Hva er dere erfaringer så langt :-( Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
KOB Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Denne appen fikser jeg bare ikke. Tross veiledning både i denne tråden og RS-bladet. Lite å se når jeg logger meg på også, botsett fra at jeg rotet meg bort i Ingvar Johnsen og fant både kart som viste seilt rute samt bilder. Men finner det ikke igjen. Har som regel ikke tungt for det når det gjelder data, klarer tom lage hjemmeside med Frontpage, men ikke dette.... Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
REM Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Enig, et forferdelig makkverk så langt. Men tanken er god og det kan bli en svært populær side etterhvert når ting faller på plass. Nå kaller de det riktignok en betaversjon, men allikevel. Tror RS hadde tjent på å utsette lanseringen. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bitteliten Svart 8.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2011 Ernst var kanskje litt ivrig i avtrekkern på denne? I og med at vi har ais og hele verden ser oss på marine traffic og jeg klarer å skrive selv på nettet ser jeg lite behov for denne appen... Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Ny versjon for iPhone tilgj for nedlasting nå. Får se om denne er noe bedre.... Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Astor Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Den nye versjonen av Havprat er vesentlig er oversiktlig og mer velordnet enn den første versjonen. Det jeg fortsatt savner er en edit/slette-knapp. Savner en søkeknapp for båter og kapteiner fra Iphone. Har brukt den endel og ser nå i den nye versjonen at turer og rapporter ligger etter en tidsplan. Bra! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Flere som har tatt i bruk Havprat? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bliss X Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Flere som har tatt i bruk Havprat? Nei. Har ikke helt fått med meg hva havprat gir, men er på jakt etter nyttige app'er spesielt for bruk i båten. Hvilken nytterverdi har den båtfolk? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Har lastet ned å prøvd. syntes den er tung, og litt dum ( men det er vel egentlig jeg som sikkert er ) At man ikke kan søke fra app`n er jo helt høl i hue.. men men har en "venn" som jeg følger, men som sagt, tung å bruke,, er vel ikke noe som kommer til å bli brukt før den blir bedre, Svarer ikke til forventningene dessverre Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
KOB Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Jeg har forsøkt i flere runder, også etter oppdateringen. Har forsøkt å logge en tur, uten at det heller ble noen suksess (tracking stoppet underveis og lot seg ikke restarte). Har gitt opp for denne sesongen. Sikkert jeg som har tungt for det Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Jacobsen Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 På tide å fikse Android-app :) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 syntes den er tung, og litt dum ( men det er vel egentlig jeg som sikkert er ) Mvh Pjolter Sikkert jeg som har tungt for det Det at brukeren tror at det er en selv det er noe i veien med er kjennetegnet på udugelig software. Jeg gjentar igjen at RS hadde tjent på å utsette lanseringen av denne appen. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.