Jump to content

CE-godkjjent ved registrering i småbåtregisteret


RIB1

Recommended Posts

Om jeg ønsker å registrere en hjemmelaget båt eller en båt som er satt på markede før 1998 som ikke trenger CE-godkjenning, kan jeg likevell registrere den i småbåtregisteret. (det er vell ikke krav om at den skal være CE-godkjent??) :confused:

 

Når det kommer igjen til å forsikre båten, kan jeg da forsikre den selv om den ikke er CE-godkjent eller må den være CE-godkjent for at forsikringsselskapet vil forsikre den?? :smiley:

 

 

Er ikke så veldig erfaren med akkurat dette med CE-godkjening osv. :tongue: Men håper at det er noen her på forumet som kan hjelpe :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Svar på begge spørsmål: Ja. Derimot er det noen forsikringsselskap som ikke vil ha den forsikret hos seg når den ikke er registrert. Jeg fikk den beskjeden fra dnbnor. Jeg sa da at jeg da kom til å flytte alle mine forsikringer til annet selskap, og vips ville de forsikre den allikevel.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...