eMTea Startet 21.Juni.2011 Del på Facebook Startet 21.Juni.2011 Hei! Jeg lurer på hvordan man kan finne ut om en Mercruiser 350 V8 97mod er SmartCraft rigget? Lurer på å kjøpe en Coastkey, og da har de bare plug'n'play ledningsnett til Smartcraft riggede. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
adeneo Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Den er sannsynligvis ikke klargjort for SmartCraft, men du kan sjekke det ved å se på serienummeret på motoren, og eventuelt kontakte en forhandler som kan slå det opp for deg. Forøvrig er alle MPI, Sterndrive, Inboard og Tow Sports modeller med serienummer 0M300000 og høyere klargjort for SmartCraft. Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Ok! Jeg er eier ikke båten enda, er bare litt ivrig, og sjekker litt rundt med ting jeg ser for meg å invistere i etterhvert. Ser ikke for meg at det kan være så vanskelig å få koblet dette, selv om det ikke er plug'n'play heller. Motoren er en 350 EFI/MP så den har elektronisk innsprøytning. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Båtfersking... Svart 25.Juni.2011 Del på Facebook Svart 25.Juni.2011 Monterte CoastKey på en båt heromdagen - Det er lett som en plett og krever nok ikke ferdige kabelkit selv om det selvfølgelig er lettere. :-) Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 26.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 Høres bra ut, blir nok det på meg etterhvert og, jeg eier faktisk båten nå :) Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.