Jump to content

Spes. yacht observert i Fiskardo på Kefalonia, hva er det?


Sven-Kåre

Recommended Posts

Like stygg som de nye Nesoddbåtene om du spør meg og jeg ville ikke hatt en slik om jeg fikk den kastet etter meg. (Om jeg kunne solgt den med en gang forandrer akkurat den påstanden seg.)

Jeg skal aldri ha en bår hvor jeg er nødt til å ha mannskap for å komme meg rundt på fjorden. Whats the point lissm.

Kall det gjerne luksusyath, ferge, luksushoreagn, partyskute, e.l., men noen fritdsbåt er det ikke etter min mening og totalt uinteressant.

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Etter mitt syn er den så stygg at den nesten blir pen igjen. Blir vel som da Mondeo kom med rund front rundt omkring 1983! Veldig lite pen da, men nå er jo alle biler slik!!

 

Scorpio :) men ja denne er så stygg at den blir pen , i hvertfall morsom.

Born to fish - Forced to work!

Link to post
Share on other sites

spessiel båt men den er ikke fin!! Om jeg hadde vært i den situasjonen at jeg skulle hatt en båt på 60-100 fot så ville den nok ha fåttet klassisk design men heller brukt masse penger på sikkerhet materialvalg i form av rust fritt stål og fulgt byggeklasse optil redningsskøyte standard og et gjenomført maskineri med tilhørende higtech manøversystem og navigasjonssystem!

 

Det hadde telt mer en et snu seg etter design!!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...