Sven-Kåre Startet 22.Juni.2011 Del på Facebook Startet 22.Juni.2011 I Fiskardo på Kefalonia så jeg denne båten. Den heter Ocean Emerald. Helt uaktuell båt for meg i detta livet, men syns den på en måte var litt artig. Noen som veit hvor jeg kan finne ut mer om produsent etc. ? Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 (redigert) Bare ta og google navnet Ocean Emerald så finner du alt om denne båten. Redigert 22.Juni.2011 av Vidar B (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sven-Kåre Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Fort gjort i en port å glemme google gitt! Syns det var artig å se denne båten, men er usikker på om jeg syns den er pen? Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Etter mitt syn er den så stygg at den nesten blir pen igjen. Blir vel som da Mondeo kom med rund front rundt omkring 1983! Veldig lite pen da, men nå er jo alle biler slik!! Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Like stygg som de nye Nesoddbåtene om du spør meg og jeg ville ikke hatt en slik om jeg fikk den kastet etter meg. (Om jeg kunne solgt den med en gang forandrer akkurat den påstanden seg.) Jeg skal aldri ha en bår hvor jeg er nødt til å ha mannskap for å komme meg rundt på fjorden. Whats the point lissm. Kall det gjerne luksusyath, ferge, luksushoreagn, partyskute, e.l., men noen fritdsbåt er det ikke etter min mening og totalt uinteressant. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
26 Gimsøy Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Nå kom jo ikke Mondeo i 1983 men i 1993 (regner med at det er en skriveleif) Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
zimsen Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Etter mitt syn er den så stygg at den nesten blir pen igjen. Blir vel som da Mondeo kom med rund front rundt omkring 1983! Veldig lite pen da, men nå er jo alle biler slik!! Scorpio :) men ja denne er så stygg at den blir pen , i hvertfall morsom. Sitér dette innlegget Born to fish - Forced to work! Link to post
26 Gimsøy Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Står om den her Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
haugi Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Nå kom jo ikke Mondeo i 1983 men i 1993 (regner med at det er en skriveleif) Eller om han mener Sierra som kom i 83 om jeg ikke husker feil, den var jo ganske revolusjonerende i designet Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 spessiel båt men den er ikke fin!! Om jeg hadde vært i den situasjonen at jeg skulle hatt en båt på 60-100 fot så ville den nok ha fåttet klassisk design men heller brukt masse penger på sikkerhet materialvalg i form av rust fritt stål og fulgt byggeklasse optil redningsskøyte standard og et gjenomført maskineri med tilhørende higtech manøversystem og navigasjonssystem! Det hadde telt mer en et snu seg etter design!! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Vidar B Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Ja det stemmer. Husken blir bare dårligere og dårligere ettersom årene går. Det var Sierra jeg mente. Sitér dette innlegget Link to post
oddso Svart 14.September.2011 Del på Facebook Svart 14.September.2011 OCEAN EMERALD er bygd hos Rodriquez Yachts - http://www.rodriquez.it/ Følg OCEAN EMERALD her - http://www.marinetraffic.com/ais/no/shipdetails.aspx?MMSI=235071889 Mer om OCEAN EMERALD her - http://www.superyachts.com/motor-yacht-4595/ocean-emerald.htm - og her - http://www.superyachttimes.com/yachts/details/2107/ Sitér dette innlegget Mvh Odd Andreas Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.