Jump to content

Oppfølgeren til Hurtigruten "Live". M/F Svelviksund sekund-for-sek


Kaptein Fredrik

Recommended Posts

Ja, men dette er juks. Det er jo ikke live video, men opptak! Tror sannelig jeg setter opp kameraet med streaming video i båten imorgen for turen fra Son til treffet i Horten. Kommer tilbake til klokkeslett når jeg starter.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Nå er kameraet klar for zooming, panning og tilting live video for den store utflukten fra Son over Oslofjorden inn ved Vealøs for bunkring av diesel før vi ender opp ved Sykehusbryggen for Horten-treff imorgen formiddag. Adressen for denne historiske overfarten er (når vi er online imorgen): Hortentreffet. Her bilde nå rett før vi køyer;

 

soon.jpg

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Jo da vi fyllte diesel for 2700 kroner, men nå er vi på plass på treffet og kameraet er slått av. Når kommer du Bastard? Har en fin plass til deg ved siden av oss med akterfortøying i bøye.

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Tror sannelig jeg setter opp kameraet med streaming video i båten imorgen for turen fra Son til treffet i Horten. Kommer tilbake til klokkeslett når jeg starter.

 

Lars H.

 

Kan jeg få kjøpe rettighetene til den videon Lars H ? Noen 100.000 kan du få, tenkte å selge den videre til Nrk for noen mill :giggle:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Det var da dumt. Håper du får orden på sakene etter hvert. Ellers er det slutt på video herfra, men jeg har et webkamera oppe å gå som sender et nytt bilde hvert 5. minutt. Det finnes her.

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...