Guest Kaptein Fredrik Startet 23.Juni.2011 Del på Facebook Startet 23.Juni.2011 Ta en titt her Norges korteste bilferjetur Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Ja, men dette er juks. Det er jo ikke live video, men opptak! Tror sannelig jeg setter opp kameraet med streaming video i båten imorgen for turen fra Son til treffet i Horten. Kommer tilbake til klokkeslett når jeg starter. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Tror sannelig jeg setter opp kameraet med streaming video i båten imorgen for turen fra Son til treffet i Horten. Kommer tilbake til klokkeslett når jeg starter. Lars H. Trudelutt far Son til Horten, time for time. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Skipper Båtløs Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Tror jeg skal lage video jeg også..."Jeg elsker minutt for minutt"...sorry det ble feil...sekund for sekund... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Nå er kameraet klar for zooming, panning og tilting live video for den store utflukten fra Son over Oslofjorden inn ved Vealøs for bunkring av diesel før vi ender opp ved Sykehusbryggen for Horten-treff imorgen formiddag. Adressen for denne historiske overfarten er (når vi er online imorgen): Hortentreffet. Her bilde nå rett før vi køyer; Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Og da er det like før avgang, og kameraet er oppe og går her. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MajorAndy Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Vi er "på" og venter spændt! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Ups: Oops! Internet Explorer could not connect to trudelutt.zapto.org:8081 ...ikke samme tekniske ressourcer som NRK...? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Samme problemet i Firefox, sikkert pga stor trafikk! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
skibsplast ohoi Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Samme problem med Chrome også Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
cheetah Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 funker her bare litt tregt Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Det funker nå, så sikkert bare stor trafikk eller kanskje litt tordenvær? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
M/S Bastard Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Fungerer her også nå i Firefox, nå skla visst Lars fylle diesel på Hip Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 (redigert) Hei. Jo da vi fyllte diesel for 2700 kroner, men nå er vi på plass på treffet og kameraet er slått av. Når kommer du Bastard? Har en fin plass til deg ved siden av oss med akterfortøying i bøye. Lars H. Redigert 24.Juni.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
CB. Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Tror sannelig jeg setter opp kameraet med streaming video i båten imorgen for turen fra Son til treffet i Horten. Kommer tilbake til klokkeslett når jeg starter. Lars H. Kan jeg få kjøpe rettighetene til den videon Lars H ? Noen 100.000 kan du få, tenkte å selge den videre til Nrk for noen mill Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
M/S Bastard Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Hei. . Når kommer du Bastard? Har en fin plass til deg ved siden av oss med akterfortøying i bøye. Lars H. Kanskje i morgen Lars, jeg har mistet kjølevannet igjen, så jeg må finne ut av hvor dette vannet forsvinner Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 (redigert) Det var da dumt. Håper du får orden på sakene etter hvert. Ellers er det slutt på video herfra, men jeg har et webkamera oppe å gå som sender et nytt bilde hvert 5. minutt. Det finnes her. Lars H. Redigert 24.Juni.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Spinnaker Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Dypt nok for seilbåt? Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Ja. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Retox_93 Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Hjelp!! Får det ikke inn med Google chrome! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.