tomzern Startet 24.Juni.2011 Del på Facebook Startet 24.Juni.2011 Hei! Sliter litt med å få gimbal housing og bell housing sammen igjen, for jeg greier ikke å tre på eksosbelgen. Har skjønt at det er et spesialverktøy for dette, men finnes det en enkel og grei metode å få det til på, uten å ha det verktøyet? Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Whistler Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 MR? Er det en litt heftig A-variant? Det er sikkert lettere å tre på eksosbelgen på bellhousingsiden etter at du har satt sammen bellhousing og transom. (forutsetter sef at du har montert belgen på transom først) Alternativt kan du muligens bruke en "tube" istf belg? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
tomzern Svart 24.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 MR er Pre-alpha drev, altså egentlig ser det helt likt ut som Alpha 1 Har montert eksosbelgen på gimbalhousing ja, slik som det står i manualen. Problemet er bare å få dratt den over flensen på bellhousingen, siden den er oval.. Orker ikke å bestille en slik tube når jeg allerede har en ny belg, men takk for tipset Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Whistler Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 (redigert) Zalo og gode hansker... Slangeklemma på bellhousingsida skal bare sørge for at den ikke faller av, så det trenger ikke være vanntett. Redigert 24.Juni.2011 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.