Jump to content

Dykker utstyr kjøpt på nett fra utlandet

SandAnker

Recommended Posts

Har noen av dere prøvd og kjøpe utstyr på nett fra utlandet? satt og så på litt nytt utstyr i går, og som en del andre ting, har jo utenlanske nettselskaper helt andre priser en hva man kan finne her hjemme. noen av dere som har prøvd, eller har andre erfaringer?

Det er riktignok noen år siden nå, men jeg har kjøpt en del utstyr fra scubastore.com og kan anbefale dem. Gode priser og topp service.

For teknisk utsyr som pusteventiler, computere, etc er det ingen problemer. Drakter vil man oftest gjerne prøve før man handler, og det er gjerne ikke så praktisk på nettet...

For øvrig er det en del websjapper med gode priser her på berget også. fue.no er en av dem.

takker for svar, har alt utstyr fra før, hadde kun tenkt og fornye en del av det. tørdrakta passer fint enda den :thumbsup: men hvor lenge får tiden hvise :flag_bp: I tillegg får jeg etter hvert et komplett utstyr til sønnen min :thumbsup:

• 2 weeks later...