SandAnker Startet 26.Juni.2011 Del på Facebook Startet 26.Juni.2011 Har noen av dere prøvd og kjøpe utstyr på nett fra utlandet? satt og så på litt nytt utstyr i går, og som en del andre ting, har jo utenlanske nettselskaper helt andre priser en hva man kan finne her hjemme. noen av dere som har prøvd, eller har andre erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 26.Juni.2011 Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 Det er riktignok noen år siden nå, men jeg har kjøpt en del utstyr fra scubastore.com og kan anbefale dem. Gode priser og topp service. For teknisk utsyr som pusteventiler, computere, etc er det ingen problemer. Drakter vil man oftest gjerne prøve før man handler, og det er gjerne ikke så praktisk på nettet... For øvrig er det en del websjapper med gode priser her på berget også. fue.no er en av dem. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
okeido Svart 27.Juni.2011 Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 sjøtungas svar er min erfaring og. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 27.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 takker for svar, har alt utstyr fra før, hadde kun tenkt og fornye en del av det. tørdrakta passer fint enda den men hvor lenge får tiden hvise I tillegg får jeg etter hvert et komplett utstyr til sønnen min Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 27.Juni.2011 Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 I tillegg til scubapro har jeg også gode erfaringer med www.leisurepro.com Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.Juli.2011 Del på Facebook Svart 6.Juli.2011 Et annet alternativ som er verd å vurdere er bruktmarkedet på dykkesiden. Der er det mye utstyr til salgs, og det virker som om det går for en billig penge http://www.dykkesiden.com/ Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.