Jump to content

"Misbruk" av Finn.no?


Mouche

Recommended Posts

dette er intet jeg mister noen nattesøvn over, men synes det hadde vært greit om reglene på finn ble fulgt, synes ikke du?

 

 

Greit regler skal følges men burde kunne tøyes litt men er desverre mange som tøyer vel langt...

 

 

Skal man eks selge er mercruiser racing motor så burde det være lov hvis det ikke er da å skrive ideell motor til feks hydrolift , cigarette, donzi, osv av merker som faktisk motoren passer til og som kjøpegruppen gjerne innehar...

 

eller linke til som alternativ til noen få merker som faktisk innehar de samme "spesifikke " kvalitetene og egenskapene til båten som selges og da mulig treffe en kjøper soom ikke hadde tenkt på det merket du innehar .

Redigert av bukt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...

Jeg tenker på samme måte som bukt. Personlig synes jeg det er praktisk hvis man finner et nytt merke man ikke visste om. Men alt med måte kan man vel si, og søkeordene bør ha noe til felles med produktet som selges.

 

edit* merket nå at dette var en gammel tråd..men tema er vel like aktuelt nå skulle en tro.

Redigert av withsmann (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tar du alle annonser og sorter knop høy lav får du 10 sider før du kommer ned til 50 knop.

Og en versting, jeg skal ikke nevne navn BAKKEN MOTOR ooops.... kom det opp 50 annonser over 99 knop. ( sist jeg sjekka)

 

Har sendt inn klage til finn men de er vel for god kunde....

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...