Faxen Startet 8.Juli.2011 Del på Facebook Startet 8.Juli.2011 Jeg vet at Finnland har innført forbud mot septik tømming. I fjor sa svenskene det samme, men i siste nummer av Båtmagasinet, sies det at de funderer på dette. Hva er status? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
christensenleif@msn.com Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 tror det er tillatt foreløpig mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 Ja. 300 m fra land. Hvis ikke noen ser det, drit i det. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
26 Gimsøy Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 Svenskene innfører totalforbud i 2016 Se denne Link Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
"Mathilde" Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 Da blir det festlig å være båtturist på den svenske vestkysten i fellesferien. Ser for meg endeløse turer til/fra tømmestasjoner og kø selvsagt - i juli - endeløse køer foran stasjonene. Kanskje like greit å bli hjemme Sitér dette innlegget Link to post
jsw Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 Ligger nå i Strømstad - tømmestasjonen er i ustand............ Sitér dette innlegget Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe) Link to post
"Mathilde" Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 (redigert) Huff og huff.... Vurderer du å avbryte ferien?? Eller er kanskje tømmestasjonen i Gøteborg i orden? Blir vel den nærmeste det da kanskje? Redigert 8.Juli.2011 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.