eMTea Startet 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2011 Hei! Som tittelen sier, så lurer jeg på hva slags dimensjon/gjenger det er på bensintilkoblingen inn på min Mercruiser 350 V8 EFI/MP 97mod. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Bearded Beast Svart 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 Hvis du har skyvelære så kan eg svare Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 Joda, jeg har ikke vanskeligheter med skyvelære, men siden dette er amerikanske saker, og slikt rør/slange opplegg pleier å være et sodoma av forskjellige gjengetyper, tommer og mm, så hadde jeg håpet noen hadde en betegnelse på fittingen inn på motoren... Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Bearded Beast Svart 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 Joda det er nok det men nå er nå det slik med rør at det måles i tommer og tabell for hvilken rørgjenge det et snakk om finnes om man har et mmmål som utgangspunkt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.