eMTea Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Hei! Som tittelen sier, så lurer jeg på hva slags dimensjon/gjenger det er på bensintilkoblingen inn på min Mercruiser 350 V8 EFI/MP 97mod. Quote Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Bearded Beast Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Hvis du har skyvelære så kan eg svare Quote Link to post
eMTea Posted July 12, 2011 Author Share Posted July 12, 2011 Joda, jeg har ikke vanskeligheter med skyvelære, men siden dette er amerikanske saker, og slikt rør/slange opplegg pleier å være et sodoma av forskjellige gjengetyper, tommer og mm, så hadde jeg håpet noen hadde en betegnelse på fittingen inn på motoren... Quote Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Bearded Beast Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Joda det er nok det men nå er nå det slik med rør at det måles i tommer og tabell for hvilken rørgjenge det et snakk om finnes om man har et mmmål som utgangspunkt Quote Link to post
Recommended Posts