Willing and Able Svart 29.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2014 (redigert) Hei W&A Så kjekt med folk som engasjerer seg i disse flotte norske båtene! Det ser veldig trangt ut bakom motoren, hvordan er det å komme til for service? Artig nok var det nettopp lagt ut en UBRUKT lik motor som din på FINN nettopp, innkjøpt til et prosjekt som ikke ble av. Prisen var ikke så gale heller, ville du vurdert å bytte? Jeg fikk et tilbud på fra Volvo Penta forhandler: 70.000 med seildrev, gir og en motor (tror den het d40 eller noe) Helt nytt :-) Men det er nok litt å ta i for en såpass gammel båt :-( Husker du når og hvor ca den ble solgt? Jeg holder til på Sørlandet :-) Redigert 29.Oktober.2014 av Willing and Able (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Willing and Able Svart 29.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2014 Jeg er meget takknemlig for innleggene deres, glemmer jo helt å takke.. Er LITT mer enn engasjert i flekkene her, hehe :-) Takk alle sammen! Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 (redigert) Jeg tenkte på denne med prisantydning 32 000.- : http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=52740483&searchclickthrough=true Har en fullstendig ubrukt Volvo Penta 2003 for salg.Motoren ble kjøpt til et prosjekt som aldri ble noe av, og motoren har derfor kun ligget lagret (innendørs selvfølgelig) siden.Motoren har ferskvannskjøling og gear montert.Kontrollpanel med kabel etc følger også også med.OBS! ny info.Har bestemt meg for å sjekke motoren før salg, slik at både kjøper og jeg er trygg på tilstand.Motor er inspisert innvendig i sylindere med tanke på rust.Det er ikke funnet antydning til belegg, så motoren er i topp stand.Filmer fra undersøkelsen kan ses her: Redigert 30.Oktober.2014 av Festina_Lente (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Willing and Able Svart 30.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2014 Ja den var jo klin lik, bortsett fra at den er med ferskvannskjøling :-) Hadde jeg hatt 32 høvdinger nå, så hadde det blitt ny motor. Noen her inne som kjenner en rik onkel i Amerika? Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 31.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2014 I Bergen er det stort sett Trond Mohn som ordner opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.