Jump to content

Sjøen for alle - Lillestrøm - 4. - 13. mars 2005.


John_Kr

Recommended Posts

Kunne godt tenke meg å "se" på en trawler jeg. For slepebåter har døm vel ikke på messa?

Nimbus 340 Commander som Bitteliten nevnte litt penger opp i denne tråden er (eller blir snart) utstilt hos Oslo Båtsenter på Fornebu. Der ligger også en nesten ubukt 2004-modell 380 Commander . Kjempebåt, spør du meg. :yesnod:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Styr unna Trebåtfestivalen i Risør, isåfall. Har vært der de siste 3 årene, og det blir mer og mer fyll og bråk for hvert år. Det har dessverre utviklet seg til å bli et fylleslag for lokalbefolkningen...  :sad:

Hvordan ser man at det er lokalbefolkningen som er på fylla og ikke de tilreisende ? :rolleyes:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg skal dit - og jeg skal drømme  :yesnod: om ny båt. Skal i hvertfall en tur innom Windy standen og se på 37 og 40. Men det er definitivt ikke rett timing overfor kona for å begynne å mase om ny båt nå. Men "bare se" koster jo ingenting.

He, he - tror jeg vedder på at du, Bitteliten, har en 40 fots Bora-Bitteliten til neste år jeg! Men du er den første med 3 fots syke FØR du har sjøsatt spell ny båt :lol::lol::cheers:

Link to post
Share on other sites

He, he - tror jeg vedder på at du, Bitteliten, har en 40 fots Bora-Bitteliten til neste år jeg! Men du er den første med 3 fots syke FØR du har sjøsatt spell ny båt  :lol:  :lol:  :cheers:

Nei Nei Nei - det blir det nok ikke. Kona går ikke med på det. Også synes jeg at 3mill + er litt for drøyt å legge på båt (men man skal aldri si aldri har jeg hørt..). Må nok passere noen år i Nidelven før jeg går videre. Men drømme - det er jeg god på. :yesnod: Og bare så det er sagt: Nidelven har vært på vannet den - og jeg har kjørt den en 1/2 times tid - så kom ikke her å si at jeg ikke har ventet til den har vært på vannet før jeg begynner å tenke på ny båt. :wink:

Båthilsen fra Sverige - der de også har godt drikke på julebord :cheers:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvordan ser man at det er lokalbefolkningen som er på fylla og ikke de tilreisende ?

Det ser man f.eks. hvis man selv er en del av lokalbefolkningen. Har familie og venner i Risør, og det er ingen tvil om at store deler av Risørs yngre ramler rundt i gatene under Trebåtfestivalen. De fleste tilreisende kommer ikke til Trebåtfestivalen utelukkende for å gå på fylla...

Link to post
Share on other sites

Det ser man f.eks. hvis man selv er en del av lokalbefolkningen. Har familie og venner i Risør, og det er ingen tvil om at store deler av Risørs yngre ramler rundt i gatene under Trebåtfestivalen. De fleste tilreisende kommer ikke til Trebåtfestivalen utelukkende for å gå på fylla...

Da blir det bare kaffe på meg til neste år, slik at jeg ikke blir tatt for å være en lokal helt på fylla :lol::lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...