Jump to content

Baatplassentreff i Nordfjord?


Piruto

Recommended Posts

Hei!

Kan desverre ikke love noe. Rekner med å ha solgt snekken, men planen er å få båten sjødyktig til sommeren. Og er motoren komt på plass, kommer eg/vi!

 

Forresten: Noen som vet kor tid Veikingkonvoien er? Eg og en kammerat har planer om å vere med i denne.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Hei.

 

Snakk med høvdingen for Veikingkonvoien som holder til i Florø , navnet hans meiner eg er Nupen.

 

Veikingkonvoien har egen hjemmeside. http://www.veikingkonvoien.com/

 

Steinar

Redigert av Vanisian (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Idag er været fantastisk på Mørekysten, båt og mannskap er i toppform. :sailing::seeya:

 

Og kyststevnet i Kalvåg er nå satt inn som en av turene / begivenhetene som blir prioritert i -05 sesongen.

 

Bestilte idag "baatplassenvimpelen" og har allerede laget ruten med waypoints på laptop'en - ja så da er det vel bare å glede seg til turen fra Molde og over Stadt'n.

 

Er det noen som vet om det går an å reserve /forhåndsbestille bryggeplass - eller hvordan melde seg på, for å få mest mulig fornuftig utbytte av oppholdet?

Det hadde jo også vært artig at så mange som mulig med baatplassen-vimpel kunne ligge i samme område!

 

Ship 'O' Hoi! :flag:

Link to post
Share on other sites

Jeg var i kontakt med Knutholmen forrige fredag ang. reservering av bryggeplass.

Dette lot seg ikke gjøre, grunnet Forbundet Kystens arrangement denne helga.

Det er derimot leid inn 140 meter flytebrygge så iflg. Fosse er det ingen problem å finne seg plass.

Håper flest mulig tar seg tid til å komme da dette blir ei KJEMPEHELG!!

:cheers::cheers:

 

Mvh. Piruto

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Må jaggu melde pass jeg også grunnet to ting.

1. Det ble bestilt feriehus i Danmark i samme slengen som treffet :crazy: .

2. Motoren i båten mangler for øyeblikket halvparten av delene sine grunnet ei glemt slangeklemme i forbindelse med impellerbytte. Dette resulterte i vann helt oppunder luftfilteret :diving: .

Har demontert starter, dynamo, varmeveksler, intercooler, oljekjøler m.m. for en grundig vask og rens.

Så lykke til med treffet til dere som reiser og ha en fortsatt god sommer :cheers:

 

Mvh. Piruto

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...