Jump to content

Prosjekt Hurricane 370

Viscus

Recommended Posts

Halla!

Fikk pussa litt i dag, har ikke bilder av dette dessverre men får vell ta noen til dere i morra.

Fikk besøk av en kompis og vi fant ut at vi skulle ta å prøve å sette på motoren og det gjorde meg enda mere gira på å få båten ferdig

img_1371.jpg

lurer på om dette er en grei høyde i forhold til propellen ?

img_1370.jpg

nice :D hvilken farge skal du ha på skroget?

Blit hvit bunnstoff. Resten marine blått med hvite detaljer. også hvitt inni igjen ;)

Har et spørsmål til dere alle her mens jeg er i gang:

Testa kontrollboksen i dag. Girwiren fungerte som bare det men gasswiren rikka ikke på seg. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Nå!

har jeg såvidt begynt med støypinga. Lagt 3 lag over alle hulla!

Har ikke så mange bilder av dette dessverre men slenger med et + et spørsmål

stoeyping.jpg

Jeg la 3 lag. et lite så et større og så et større en det igjen. Dere ser det ble sånn bul der så får vell legge flere lag med glassfiber for også pusse ned.

Jeg skulle kanskje ha lagt et stort også kjørt på med 2 mindre lag?

Setter pris på kommentarer å hjelp!

Fått støypt litt mere i dag:

Begynte så vidt på dashen! Har tetta de 2 åpne stedene og men har ikke fått tatt bilder av dette

img_1381.jpg

Fikk tetta de bulene og som dere ser. Suste bare på med mange lag. Tar å pusser det ned til riktktig

tykkelse i morra :)

img_1383.jpg

Slenger med et stemningsbilde og for gøy!

img_1386.jpg

Comments?

• 3 uker senere...

Heihei!

blitt lite jobbing pga jobbing på gsport

legger ved noen bilder etter forrige ukes jobbing

Fått tetta hullet her, trenger noen flere lag

img_1468.jpg

Dashen begynner og å ta form. Nesten ferdig. mangler bare litt pussing og mere sparkling

img_1472.jpg

Håper jeg hvertfall får testa båten i år

Setter veldig pris på kommentarer!

Hei!

Da har jeg nemmen fått jobba litt i dag og.

Fikk en gledelig melding på morrakvisten at jeg hadde fåtte inn 6500 på konto så da var det rett opp på biltema å svi av 2500 på diverse ting. Kjøptlense pumpe, tank, lanterne og diverse andre nødvendige ting.

Så dro jeg ned for å fortsette å jobbe med båten, Slenger med noen bilder

Holder på å fikse sida her. La 2 lag som grunnmateriale. Blir flere lag i morra!

img_15001.jpg

Sparkla og støypt litt i dashen. Satser på å få den ferdig i morra. Sorry for dårlig kvalitet på bilde

img_15041.jpg

Støypt 2 lag her for å dekke der det ikke var glassfiber. Mulig jeg må legge 2-3 lag til. Finner det ut i morra

img_15091.jpg

Wd200s: Det blir lensepumpe. Led lys, lanterne, Mulighens musikk anlegg. Er allerede elstart så må ha i batteri uansett så er jo bare å legge opp til det man vil ha.

Setter veldig pris på kommentarer!

• 7 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Hei alle sammen!

Har ikke lagt prosjektet dødt :smiley:

bilde

Fikk forsterket sidene med 2 lag med glassfiber i dag. Bilde fra idag over her!
Ble meget bra. Neste på planen blir å få lagt 1 eller 2 lag over hele bunnen etter jeg pussa ned det meste som var der fra før av

Skal begynne å poste mere bilder fremover nå. Håper å bli ferdig med båten innen denne månden :yesnod:

• 4 uker senere...

Hvordan går det med prosjektet ditt? Driver og funderer om jeg skal pusse opp min hurricane. :)

Hei!

Det går fremover har vært 1 uke på hove så hakke fått gjort så mye. Bunnen ble ferdig plastra i dag så nå er det oppå og inni som står for tur i morgen. Ikke så alt for lenge til den får litt farge på seg!

Du burde ha tanken foran...

Tanken har slått meg selv. Har du testet?

• 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...