Viscus Svart 5.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2012 Halla! Fikk pussa litt i dag, har ikke bilder av dette dessverre men får vell ta noen til dere i morra. Fikk besøk av en kompis og vi fant ut at vi skulle ta å prøve å sette på motoren og det gjorde meg enda mere gira på å få båten ferdig lurer på om dette er en grei høyde i forhold til propellen ? Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 5.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2012 nice :D hvilken farge skal du ha på skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 5.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2012 nice :D hvilken farge skal du ha på skroget? Blit hvit bunnstoff. Resten marine blått med hvite detaljer. også hvitt inni igjen ;) Har et spørsmål til dere alle her mens jeg er i gang: Testa kontrollboksen i dag. Girwiren fungerte som bare det men gasswiren rikka ikke på seg. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 6.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2012 du kan prøve og smøre den opp eventuelt vet ikke om det går ellers så kan det være at den sitter fast i noe under dekselet Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Nå! har jeg såvidt begynt med støypinga. Lagt 3 lag over alle hulla! Har ikke så mange bilder av dette dessverre men slenger med et + et spørsmål Jeg la 3 lag. et lite så et større og så et større en det igjen. Dere ser det ble sånn bul der så får vell legge flere lag med glassfiber for også pusse ned. Jeg skulle kanskje ha lagt et stort også kjørt på med 2 mindre lag? Setter pris på kommentarer å hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 9.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Fått støypt litt mere i dag: Begynte så vidt på dashen! Har tetta de 2 åpne stedene og men har ikke fått tatt bilder av dette Fikk tetta de bulene og som dere ser. Suste bare på med mange lag. Tar å pusser det ned til riktktig tykkelse i morra :) Slenger med et stemningsbilde og for gøy! Comments? Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 Heihei! blitt lite jobbing pga jobbing på gsport legger ved noen bilder etter forrige ukes jobbing Fått tetta hullet her, trenger noen flere lag Dashen begynner og å ta form. Nesten ferdig. mangler bare litt pussing og mere sparkling Håper jeg hvertfall får testa båten i år Setter veldig pris på kommentarer! Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 Artig prosjekt. Hadde en tilsvarende jobb på samme type båt bare med 1,5 seter. Hadde 30 hk som selger mente var nærmere 40 og det gikk fælt, gikk til og med rundt en gang :) Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
wd200s Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 skal du ha noe el anlegg i den? Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 Hei! Da har jeg nemmen fått jobba litt i dag og. Fikk en gledelig melding på morrakvisten at jeg hadde fåtte inn 6500 på konto så da var det rett opp på biltema å svi av 2500 på diverse ting. Kjøptlense pumpe, tank, lanterne og diverse andre nødvendige ting. Så dro jeg ned for å fortsette å jobbe med båten, Slenger med noen bilder Holder på å fikse sida her. La 2 lag som grunnmateriale. Blir flere lag i morra! Sparkla og støypt litt i dashen. Satser på å få den ferdig i morra. Sorry for dårlig kvalitet på bilde Støypt 2 lag her for å dekke der det ikke var glassfiber. Mulig jeg må legge 2-3 lag til. Finner det ut i morra Wd200s: Det blir lensepumpe. Led lys, lanterne, Mulighens musikk anlegg. Er allerede elstart så må ha i batteri uansett så er jo bare å legge opp til det man vil ha. Setter veldig pris på kommentarer! Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 12.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2013 Ferdig? Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 27.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2013 Ferdig? Nei dessverre. Rakk ikke å bli ferdig i fjord Skal gjøre den ferdig så fort som svint nå. Men avhenger av bra vær siden den står ute! Update kommer veldig snart :) Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 11.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 Hei alle sammen!Har ikke lagt prosjektet dødt Fikk forsterket sidene med 2 lag med glassfiber i dag. Bilde fra idag over her!Ble meget bra. Neste på planen blir å få lagt 1 eller 2 lag over hele bunnen etter jeg pussa ned det meste som var der fra før av Skal begynne å poste mere bilder fremover nå. Håper å bli ferdig med båten innen denne månden Sitér dette innlegget Link to post
razer82 Svart 6.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2013 Hvordan går det med prosjektet ditt? Driver og funderer om jeg skal pusse opp min hurricane. :) Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 6.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2013 Du burde ha tanken foran... Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 9.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 Hvordan går det med prosjektet ditt? Driver og funderer om jeg skal pusse opp min hurricane. :) Hei! Det går fremover har vært 1 uke på hove så hakke fått gjort så mye. Bunnen ble ferdig plastra i dag så nå er det oppå og inni som står for tur i morgen. Ikke så alt for lenge til den får litt farge på seg! Du burde ha tanken foran... Tanken har slått meg selv. Har du testet? Sitér dette innlegget Link to post
Viscus Svart 11.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2013 Hei igjen folkens!Har fått gjort litt i det siste...Bunnen er ferdig pusset og plastret og kom nettopp hjem fra en økt med puss på toppen! Lar bildene snakke for seg selv :) Neste blir nå å støype litt inni båten, tilpasse alle delene, male også sjøsetting om alt går som smurt. Gleder meg! Sitér dette innlegget Link to post
båtmann98 Svart 6.August.2013 Link til dette innlegget Svart 6.August.2013 Er du ferdig ??? Sitér dette innlegget Link to post
Hurrycane gutten Svart 26.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2014 Ferdig? Bilde? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.