Garbo Startet 18.August.2011 Link til dette innlegget Startet 18.August.2011 Min Marna 8-11k går dårlig på den ene pluggen. Har byttet plugg frem og tilbake å kjøpt nye. Hører det tydelig att turtallet Går ned når jeg tar av den ene plugghetta men om jeg tar av den andre skjer det nesten ingen ting. Er det magneten som er dårlig å trenger rep? Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 18.August.2011 Link til dette innlegget Svart 18.August.2011 Prøv først å bytte pluggledning og plugghette. Hadde det vært noe galt med selve magnetapparatet ville jeg tippe på at problemene hadde vært tilstede på begge pluggene. Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
scand9 Svart 18.August.2011 Link til dette innlegget Svart 18.August.2011 hadde samme probleme på min 8-11 marna, byttet plugger plugg kabler, justerte stiften og fikk tak i ny kondensator, justerte okså tenningen å da var alt bra, starter på første sveiven. mulig du må gjøre rein børstenne og rotoren okså Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 18.August.2011 Link til dette innlegget Svart 18.August.2011 Foreslår du sjekker at begge sylindrene har god kompresjon. Komp.måler eller bedre sylinderlekkasjetester. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.