G-sabb Startet 19.August.2011 Link til dette innlegget Startet 19.August.2011 Hei skal sette noen krabbeteiner men det er dårlig med MAKRELL til agn.Ville vert enklere om en bare kunne legge inni noen pølser,fiskekaker el.Ville dette virke???? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Har hørt at en boks med kattemat med noen hull i, gjør susen Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Jentungen har fiska mye rart i teine med spekepølse, bl.a. steinbit Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
olitjelta Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Det er vel bare en måte og finne dette ut på. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Har brukt røkte pølser på kreps med stort hell Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Kan man få kveite på Banan må vel pøls funke Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
G-sabb Svart 19.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 oki,da prøver jeg med litt godsaker.Skal komme tilbake med resultatet he he. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Har til og med fått krabbe uten noen ting i teina så hvorfor ikke pølse. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Ikke legg inn for mye. Klarer ikke helt å forestille meg krabbe med røyksmak..... Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Av og til når jeg tømt teina til naboen legger jeg et par pils i teina.... Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 Ville vert enklere om en bare kunne legge inni noen pølser,fiskekaker el.Ville dette virke???? går vel fint det, men de bør være sure... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
skhauge Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 (redigert) Boks med kattemat, tunfisk, makrell. Alt funker. Slå endel hull med spiker. La gjerne boks stå ute i sol et par dager så det lukter jævligt Redigert 19.August.2011 av skhauge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 20.August.2011 Link til dette innlegget Svart 20.August.2011 Til dere som mener at det bør lukte surt: Er det egentlig krabbe dere er på jakt etter... Mener at det er hummer som er ute etter surt agn, mens krabbe foretrekker ferskt? Sitér dette innlegget Link to post
Kent Svart 20.August.2011 Link til dette innlegget Svart 20.August.2011 Har god erfaring med rester fra sommerkoteletter..... Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 20.August.2011 Link til dette innlegget Svart 20.August.2011 Jeg fiska fjellørret med seigmann-bein på kroken en gang. Fikk mye mer fisk enn broren min som listet seg rundt med fluestang og gunding gjennomtenkt fluevalg, mens jeg plasket rundt med haspelstang med dupp. Har forøvrig god erfaring med middagsrester som agn i krabbeteiner. Hummeren har jeg derimot følelsen av at er litt mer kresen og vanskelig å lure inn. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 21.August.2011 Link til dette innlegget Svart 21.August.2011 Er jo bare hummerfiskere her Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.