Jump to content

Verdivurdering av Chrysler 70HK fra 1970?


c-w203

Recommended Posts

Joda enig der.. jeg har jo en BSA jeg driver og pusker med.. sykkelen er vel grei nok i seg selv, det handler jo om en svunnen tid :wink:

Litt OT:

Ditt hobbyprosjekt er nok vel så givende som mine gamle Marinermotorer som jeg ikke får gjort noe med. Jeg har skrudd en del i ungdommen selv, og går med drømmer om å skaffe meg en gammel Kreidler 50 kubikk for å sette istand. De er sjeldne, og representerer for meg er svunnen tid.

Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-..

Link to post
Share on other sites

Chrysler var jo noe av det mest upålitelige enten det satt i bil eller båt på 70 tallet! nytteverdien på denne motoren er veldig lav, dem som vil betale for det er vel dem som har en trebåt som vil ha en classic look på påhengeren, men da finnes jo mange andre alternativer som man faktisk kan ha som bruksmotor! Så ut som den var i relativt dårlig stand i tillegg.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...