larsen2000 Startet 28.August.2011 Del på Facebook Startet 28.August.2011 Har en Askeladden 475 med hvit lanterne til å ta av/på. Tar den blant annet av under transport på henger. Finnes det en smart festeanordning til feks rekkverk ala slik man får til båtshake? Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 28.August.2011 Del på Facebook Svart 28.August.2011 Jeg har tildligere hatt en stang (rør) med rundtlysende på toppen som kunne dras ut av feste og ligges ned. Laget enkelt med en rekkestøtte og feste for rekkestøtte. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
kennilse Svart 28.August.2011 Del på Facebook Svart 28.August.2011 Hei Kan denne brukes? Maritim Finnes i forskjellige utførelser og dimmensjoner. Mvh Kenneth Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Kayb Svart 28.August.2011 Del på Facebook Svart 28.August.2011 Krykke/stav holder slik man ser på butikkene kan vel også brukes Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.August.2011 Del på Facebook Svart 28.August.2011 Hva er diameter på røret da? På jolla er lanterna satt fast med to plastklemmer under motorromsluka. Stanga er vel ca 20 mm i diameter tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 28.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2011 Gingolos; den patenten hadde vært perfekt! Målte lanternen nå og den er 18mm, og Maritim har ikke så liten :-( Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 da forer du ut med litt teip der hvor festene skal sitte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.