Jump to content

Stort delelager til gamle Johnson og Evinrude skal avhendes


Øyvind Jørgensen

Recommended Posts

Maritim har noen paller med gamle deler til Johnson og Evinrude motorer fra 50-60-70-80 tallet. Vi trenger ikke å få betalt, kanskje en donasjon til et godt formål vil holde, eller bytte i en eldre motor som vi kan ha til pynt i butikken til glede for oss og kundene. Vi vil at delene skal få et godt hjem hos noen som kan bruke de til å holde liv i gamle skatter. Noen gode tips til hvem som kan være en verdig mottaker mottas med takk.

Link to post
Share on other sites

Selv skulle jeg gjerne tatt hånd om 50-talls bitene, siden jeg har 4-5 motorer fra den perioden jeg skal sette i stand...

 

Alternativt vil jeg foreslå Motorlaget Tøffe i Fredrikstad. De er en ideell organisasjon/klubb som restaurerer og samler på gamle motorer. De vil sikkert kunne nyttiggjøre seg dette. Som ett alternativ til å sende det til noen som bare skal tjene max penger på det...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...