Øyvind Jørgensen Startet 8.September.2011 Del på Facebook Startet 8.September.2011 Maritim har noen paller med gamle deler til Johnson og Evinrude motorer fra 50-60-70-80 tallet. Vi trenger ikke å få betalt, kanskje en donasjon til et godt formål vil holde, eller bytte i en eldre motor som vi kan ha til pynt i butikken til glede for oss og kundene. Vi vil at delene skal få et godt hjem hos noen som kan bruke de til å holde liv i gamle skatter. Noen gode tips til hvem som kan være en verdig mottaker mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 Jeg vil foreslå Erling Hilmarsen, Trondheim. Om han ønsker å ta imot det bdb.no Han har vel holdt på i 30 år med å reparere (eldre) påhengsmotorer. Var nettopp og leverte to eldre Evinrude-motorer (80-tallet) til han, som han skal se på. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 Thomas Hansen på Oslo Outboard vil sikkert også ha dem. Han har allerede et delelager for disse motorene og er forhandler av Evinrude. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
GlennIversen Svart 9.September.2011 Del på Facebook Svart 9.September.2011 Foreslår Tech outboard i Askim. Disse gutta lever og ånder av gammel OMC, hyggelige og meget bra gutter Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Honduras Svart 9.September.2011 Del på Facebook Svart 9.September.2011 Selv skulle jeg gjerne tatt hånd om 50-talls bitene, siden jeg har 4-5 motorer fra den perioden jeg skal sette i stand... Alternativt vil jeg foreslå Motorlaget Tøffe i Fredrikstad. De er en ideell organisasjon/klubb som restaurerer og samler på gamle motorer. De vil sikkert kunne nyttiggjøre seg dette. Som ett alternativ til å sende det til noen som bare skal tjene max penger på det... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
fredivar Svart 9.September.2011 Del på Facebook Svart 9.September.2011 (redigert) Har selv fikset opp en 33 hk Johnson fra 1967 som jeg har på min With 15, så deler til en slik hadde vært fint Gokstad kystlag som jeg er medlem i har endel gamle Johnson og Evinrude motorer i sitt motormuseum, den eldste er fra 1914 Redigert 9.September.2011 av fredivar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.