SES_71 Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Hei Jeg skal få laget opp tanker i båten , lurer i den forbindelse på om noen har erfaringer med de som lager disse i østlandsområdet ( Ilas Odin,....) Også takknemelig om noen der ute har andre firmaer/personer de kan annbefale . Tenker på å lage tanker enten i aluminium eller Syrefast . SES_71 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Polarbeer Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 På østlandet vet jeg ikke, men på sørlandet har en bla. Ertech i Tvedestrand som leverer til mange båttyper. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
okeido Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 rustfri industri fredrikstad,vis dem har tid Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Komodo Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Svein og Tommy på Rustfri Industri er flinke, de kan lage tank til deg. På Odin lager de bare tanker, så det er noe de kan. Mange båtfolk der som ser behovet ditt også. Om de tar slike jobber er jeg usikker på Quote Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post Share on other sites More sharing options...
Polarbeer Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 (edited) Thomic Aluminium i Arendal har i alle år levert til mange kjente båtmerker. Det er heller ikke på Østlandet da. Edited September 27, 2011 by Polarbeer (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bamse 815 Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Jeg har brukt disse til rustfri tank, det ble bra. Ligger på Barkåker ved Tønsberg. http://www.rtirustfritt.no/ Quote Bamse 815 Link to post Share on other sites More sharing options...
RSL Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 ilas Marine lager tanker både i rustfritt og aluminium etter mål. RSL Quote NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post Share on other sites More sharing options...
ray Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Smia på ØM fjeld lager tanker i rustfritt. Spør etter Jan. Han fikser det. de laget 2 stk rustfrie til en P35 i fjor vinter, Firma ligger på Kongsvinger Quote Prosjekt Princess 35 Link to post Share on other sites More sharing options...
Stephan Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Hei Jeg skal få laget opp tanker i båten , lurer i den forbindelse på om noen har erfaringer med de som lager disse i østlandsområdet ( Ilas Odin,....) SES_71 Jeg trengte en septiktank i syrefast stål og bestilte den etter mål fra Simensen Rustfri, 1481 Hagan (rett utenfor Oslo). Det gikk kjapt og greit. Hilsen Stephan Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lazy days 2 Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Ilas laget septiken min i rustfritt. Jeg betalte 6 store for tank på 186 liter. Denne var etter mål og følger skroget. En stuss for toalett inn, en stuss for tømming og to stusser for lufting samt stort manhull. På så stor tank måte jeg og ha 2 skvalpeskott sa dem i Ilas marine. Det hele ble som det forventet og jeg er veldig fornøjd. Spesielt med størelsen. Ja når det gjelder tanker så har størelsen alt å si. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts