Jump to content

Skryt og ros til åpent forum på baatplassen kan postes her:


Worry II

Recommended Posts

Jeg har benyttet meg av båtplassen i mange år, først på grunn av de mange svarene som dukker opp etter et googlesøk av en eller annen problemstilling, senere registrerte jeg meg her som medlem, først kanskje av nyskjerrighet siden har det utviklet seg til noe mer enn bare et oppslasgsverk. All skryt som fremkommer om båtplassen og de som sørger for at alt går som smurt er velfortjent!

Link to post
Share on other sites

Har vært medlem på båtplassen siden 01.03.04 så det begynner å bli en stund. Har fått hjelp til mye i denne tiden. Forumet har blitt stort men jeg synes kvaliteten og "tonen" blandt deltakerne fortsatt er bra. Godt forum som er bra drevet av de som gjør jobben.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Slutter meg til dem som har stor praktisk nytte av baatplassens Åpent forum. Med relativt lang fartstid her så har jeg ikke tall på alle gangene jeg har funnet nyttige tips og triks eller fått gode svar på konkrete spørsmål. Det er blitt som med lokalavisen, ikke en dag uten!

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Siden 02 har dette forumet med alle sine medlemmer og styre vært til glede og inspirasjon :-)

 

Samme her (selv om profilen min sier noe annet, jeg måtte skifte bruker i 2003). Jeg er innpå mange ganger til dagen, og synes det er storveis å ha et slikt forum der man både kan få hjelp og yte hjelp selv. Forumet var til stor nytte for meg som fersk båteier i starten, og etter hvert ser jeg at det er veldig greit å kunne hjelpe andre nye båtfolk med spørsmål som man ikke alltid så lett finner svar på andre steder. Så baatplassen er helt topp ja, om forumet skulle være nede en dag så blir dagen forferdelig lang...

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Skriver ikke så mye her lenger, men er innom og leser jevnlig.

 

Forumet har gitt meg mye tilbake og jeg har møtt mange interessante og hyggelige personer på Baatplassen.

 

En stor takk til alle gentlemen som skriver på forumet og ikke minst teknisk og Ingar som holder dette gående i år etter år.

 

GeirKS

Link to post
Share on other sites

Takker til Ingar og Anni med alt arbeid dem har lagd på seg med dette forum. Uten dem skulle verden hos mange båteiere vært helt annen. Også er mange morsomme typer som har skrevet meget her som fin underholdning er i.

 

Her er stor erfaringsbase båteiere har stor nytte av og dem dagene man hører stemmer i hoved svarer jeg på noen spørsmål folk lurer på. Mine svar blir ikke alltid populære av andre som driver i bransjen der jeg ikke har noen erfaring med småbåter, min verden er 40fot og oppover og kvalitet er tatt framover budsjett. Men jeg har fått mange gode tilbakemeldinger her på forum og at en del medlemmer tilhører den gruppen jeg er i.

Link to post
Share on other sites

En stor takk til baatplassens dugnads-medarbeidere, som legger ned en betydelig innsats for at BP skal være MIN hjemmehavn på nettet.

Den største takk og min dypeste respekt til deg Ingar. AT DU HOLDER UT MED OSS!!!! :flag_bp: :flag_bp:

 

Samtidig en stor takk til medlemmene! Maken til en kunnskapens kilde BP er skal man lete lenge etter. Det er flere praktiske spørsmål jeg har fått svar på bare ved å søke i tråder uten å lage en tråd om det, om jeg har stått fast i et båtproblem, eller har trengt svar på båtrelaterte problemstillinger.

 

Du har all god grunn til å være stolt av baatplassen, noe jeg inderlig håper og ønsker at du er Ingar. Å samle oss i èn og samme trivelige hjemmehavn har nok kostet både tid, svette og tårer.

 

Dette står det respekt av!

 

:clap: :clap: :clap:

Redigert av Lovart låring (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

INgen spørsmål er for dumme, ingen forklaring er for avansert.

Her blandes god, gammel båtkultur med moderne kommunikasjon.

Jeg slutter meg til all ros, både til Ingar m.fl. og ikke minst til alle medlemmene som sammen skaper dette kunnskapsbaserte, hyggelige møteforum, med rom for personlige tanker og opplevelser.

Et perfekt nettsamfunn.

 

Hyggelig - der sa jeg det: Jeg vil spesielt takke alle for den HYGGELIGE tonen på forumet.

Redigert av Propell1 (see edit history)

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...