Sjøogvind Startet 3.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2011 Det er hvit glassfiber eller gelcoat. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Såpe og vann.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 3.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Hva slags såpe? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 (redigert) Bruk gammel hydraulikkolje, iblandet støpesand (gammelt kjærringråd mot trollete lufteskruer og gammel bensin)..... Edit: Klarer ikke dy meg :-) Redigert 3.Oktober.2011 av Christel III (see edit history) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Sjøogvind Svart 3.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Morsom du. Takk for ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Ærlig talt. Etter alle trådene du har startet i det siste så forventer du vel ikke at noen skal ta deg seriøst? Jeg tror ihvertfall at du troller... Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Lars H. Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Hva slags såpe? Hva som helst, Jiff, Handy Zalo osv, så lenge det ikke heter et eller annet med maritimt, ship, boat osv og koster mangedobbelt av det som funker hjemme. Et skittent gulv er vel det samme enten det heter dørk i en båt eller gulv hjemmet? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
puddingen Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Eventuelt 12 eller 24 år gammel Whisky om du har stående, den er alikevel for gammel til å drikkes.. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 3.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Ærlig talt. Etter alle trådene du har startet i det siste så forventer du vel ikke at noen skal ta deg seriøst? Jeg tror ihvertfall at du troller... Jeg troller aldri. Alle mine tråder er seriøst ment. Det er sårende å bli fortalt at man troller når man ikke gjør det. Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 (redigert) Bruk gammel hydraulikkolje, iblandet støpesand alternativt Lano såpe iblandet ansiktsvann for menn - og vann mellom 34 og 6 grader. Helst overskyet vær Redigert 3.Oktober.2011 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 3.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Skjerp dere, dette er en seriøs tråd. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 bruk zalo du. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 bruk zalo du. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 3.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Takk skal du ha. Det er fettløsende ja. Skal bruke det. Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Ta med deg den gamle katta di og bruk den som vaskefille ! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 4.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2011 Det var da voldsomt me tyn.. Såpe og vann funker som snus.. egentlig kan du bruke det meste av "vanlige" produkter du finner. Sjøl brukte eg grovrengjøring og høytrykkspyler sist eg vaska baljen.... Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 4.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2011 Bruk gammel hydraulikkolje, iblandet støpesand (gammelt kjærringråd mot trollete lufteskruer og gammel bensin)..... :giggle:Edit: Klarer ikke dy meg :-) Du skal ikke nevne olje i en spøk gitt, for det kan faktisk være et veldig effektivt rengjøringsmiddel om en dropper sanda. Jeg har en liten klunk med smøreolje man bruker til å ståldreieing, og det er faktisk et vidundermidddel mot jordslag. Fjernet mye av jordslag på skrogtrekket med denne oljen. Ellers til rengjøring inni båten bruker jeg det som står i kjøkkenskapet inne, jif oxygel, zalo, grønnsåpe mm, utvendig bruker jeg båtshampo fra biltema, rødsprit på vanskelige flekker etter fendere og strekkfisker. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Erik Svart 4.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2011 Såpe og vann funker som snus.. Hvordan får du det til å holde seg under leppa Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Bearded Beast Svart 4.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2011 (redigert) Det var en gang en fante her inne som ble utestengt, skreiv veldig mye rart og sutret over en lav sko når han skreiv tåpelige ting. Husker ikkje hva nicket var men det her minner veldig om samme typen. Skulle være åpenlyst at om en skal man vaske noe bruker man såpe, elr avfetting av et slag alt ettersom hvor inngrodd det er og om en skal høytrykkspyle eller skrubbe. Redigert 4.Oktober.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 4.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2011 Er noen såper som fungerer bedre enn andre vettu Plutonium. Noen har mere erfaring om slikt enn andre. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.