eMTea Startet 14.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2011 Hei! Han jeg kjøpte båten av klarer hverken å finne kontrakt eller navnet på han som hadde båten før han, så vi har problemer med å få registrert båten. Dette er altså en 1997 Hydrolift F-23 m/ Mercruiser 350 EFI/MP, som ble solgt fra Kristansandsområdet for ca 6 år siden. Er det noen her som kan sitte med noen info som er nyttig for meg? Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
puddingen Svart 14.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2011 Har du noen som helst data utover det..? Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 14.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2011 Hydralift har kanskje oversikt over forhandler som leverte den ut. Også spore den fremover fra den var ny? Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
puddingen Svart 14.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2011 Forsvant en slik fra båthavna vår for en tre til fire år siden minns jeg... Håper ikke det er den! Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 14.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2011 Hva slags data da? Den er ikke merket med noe, og heller ikke noe nr fra redningsselskapet heller. Kan jo høre med Hydrolift, men de trenger sikkert litt mere data di også.. Puddibgen: Tror nok ikke det er en slik båt, forrige eier kjenner jeg, far til en kompis av meg. Å de har allerede hatt en forsikringssak gående på den, og den er ikke noe snusk med. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
puddingen Svart 14.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2011 Nei for alla del eMTea.. vakke sånn ment da! Fine båter foresten Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 14.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2011 De er nok ikke så lette å spore ettersom de ikke har noe serienummer. Motor og drev har serienummer, men om du får noe ut av det vet jeg ikke. Kan ha vært byttet siden 97..... Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 14.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2011 Motor og drev er byttet, det vet jeg. Så er nok ikke så lett å finne utav... Vet ikke om securmark har noe krav til historikk, kanskje jeg kan regge den hos de, det vil IF like iallefall.. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
gunped Svart 15.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2011 1997 modell skal vel ha HIN nummer? Hull Identification Number. Så er det jo et spørsmål om Hydrolift har register over hvor hvor alle båtene er solgt. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 15.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2011 Jeg mener det kom i 1998. Min er fra 1997 og har ingen ID Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 15.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2011 Skulle vel egentlig komme på 97 modeller, men det var en litt flytende overgang. Skrog ferdig støpt i 96, men som ikke ble ferdig stilt og solgt før 97 slapp Hin og CE. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
valvolainen Svart 15.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2011 emta: Hvis forrige eier allerede har hatt en forsikringssak på den, kan du kanskje be forrige eier ringe sitt forsikringsselskap, de har nok data liggende der. Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 9.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 Trengs kun kjøpekontrakt fra forrige eier for å registrere i securmark, så da blir det det istedet. -Magnar- Tapatalk @iPhone Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
eMTea Svart 25.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2012 Bare til info, jeg fant et HIN nr på den. Like under fenderlista bak på styrbord side av båten. Men båten er ikke registrert i noen av registrene, så jeg kommer til å securmerke den. -Magnar- Tapatalk @iPhone Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.