Jump to content

Ny rekord. Skagen - Færder

Mariell

Recommended Posts

Dette kunne du spart deg Nonsense ! Det vi snakker om er slitasjen i bakkant av flagget, det sier litt om hva det har vert med på, men dette blir vel like uforståelig for deg uannsett :headbang:

Jeg vet ikke hvem som burde spart seg for hva, men jeg stilte kun ett enkelt spørsmål, og hintet ikke noe om andre forumbrukeres sjelsevner.

Jeg vet ikke hvem som burde spart seg for hva, men jeg stilte kun ett enkelt spørsmål, og hintet ikke noe om andre forumbrukeres sjelsevner.

Det enkle spørsmålet fortjener et svar; ja vi liker alle ødelagte flagg Nonsense. Gjør ikke du?

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Nei, personlig ville jeg byttet ut det flagget når jeg fikk muligheten. Besvimer ikke av å se ett slikt flagg på fjorden dog. Kan til og med hende at jeg synes skipperen er en grei kar. Synes det legges opp til ett voldsomt konfliktnivå her. Traff tydeligvis noen ømme tær. For det, vil jeg unnskylde.

Redigert av Nonsense (see edit history)

Forstår at dere ikke liker slitte flag.

Mitt flag ser ut som Ella sitt etter en mnd.

Ja jeg er på mitt andre flag i denne sommeren men ikke filern om jeg gidder og bytte flag 5-6 ganger i løpet ta en sesong.... :flag:

Men gult gammelt flag ser jeg ikke vitsen med.. Da kan det heller være.

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

Men jeg er jo enig til en vis grad, men det kommer veldig an på hvordan båt det står på..

Nordkappen min gjør 56knop den har ganske ofte slitt flag..

På Princess 50 har jeg ikke slitt flag. men så varer jo flaget flere år på en slik båt, i stede for 1 mnd på den andre.. :crazy:

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

Honduras, hvorfor ikke Skagen?

Har møtt en Norsk eldre Nidelv 24 på Læsø og en Norsk Saga 27 på Shettland. Det er båter som har samme mars fart som deg, 6-7 kn.

Å gå direkte er vel kanskje litt i overkant, Verdens ende/Skagens rev 82mil

Via Sverige

Kjærringø - Skagen drøye 30 mil .

Hvis du vil innom Læsø.

Fra Ving fyr/Læsø (Østerby) ca.24 mil. Derfra til Skagen 30mil

Avstandene er tatt ut av husken, men er sånn ca. riktige.

Med noen ukers ferie går det. :sailing:

Se muligheten ikke begrensningene.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Njaaa....

polar_redusert.jpg

Med original bensindrevet 8-12hk Marna fra 1970(dog uten ett feilslag), ett skrog helt uten flytemidler og med madammen som helst skal ha sol og flatt vann, holder det lenge med dagsturer i Onsøy og Hvaler-skjærgården... Til det er den nærmest uovertruffen, med godkjenning for 12 personer. Dog uten senger, dass og bysse. Men det har vi på hytta.

Med seilbåt eller "overnattingsbåt" ville nok Skagen vært ett mer naturlig reisemål.

Redigert av Honduras (see edit history)

Vet ikke hvor mye du har i bensinkostnader Ella, men ta en kvart tank og kjøp ett par nye flagg i året..?

år?

Jeg fyller besin for en god årslønn i året. og flagget byttes minst et par ganger i året. forøvrig koster ikke flagget noe for det er 1 års garanti.

www.ribtjenester.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...