Fender`n Startet 30.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 30.Oktober.2011 Hei! Var med på makrellfiske ved Singleøya, på tur ut fra Skjebergkilen så jeg en brakkelignende hus på en odde, ved siden av "skuret" var det noe som kunne minne om sjømerker (2 trekanter med spissen ned?) Noen som har peiling? Ble forøvrig 50 Makrell! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2011 Om de stod på land etterhverandre - var malt røde - så kan det være overett merke for kabel/rør i vannet. Brakka var kanskje en pumpestasjon eller trafo for høyspent? Sitér dette innlegget Link to post
Vilma Benita Svart 30.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2011 Er i utgangspunktet enig i at dette kan høres ut som overrettmerker, selv om trekantene da burde peke mot hverandre. Dersom du kan legge ut et bilde av konstruksjonen er det sikkert lettere å gi et godt svar. Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
Fru Jacobsen Svart 30.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2011 Er det ikke bare å kikke i kartet? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
-morten- Svart 31.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2011 Er det et cardinalmerke så er jo betydningen av to sortte trekanter mot hverandre betegnelsen for et vestmerke. rødt og grøndt brukes jo primært til å definere seilingsleia i forhold til styrbord og babord.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Pettern1972 Svart 31.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2011 et eller annet som sier meg at denne "brakka" er gamle klubbhuset til Skjeberg seilforening....Mulig jeg husker feil nå, men mins å ha blitt fortalt det en gang. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.