Jump to content

Trenger inspirasjon til oppussing av kabin+toalettrom


Kaptein Fredrik

Recommended Posts

Heisann.

 

Jeg har begynt med oppussing av kabin+toalettrommet i min Sollux 24 uten ac. Jeg lurer litt på å oppgradere puter, skrogtrekk, dørk, tak i kabin+innredning i toalettrommet. Kabinen er i orginalstand fra 1986, så det forteller det meste.

 

p1010149.jpg

 

p1010152.jpg

 

Har dere noen gode forslag om hva som kunne passet i min Sollux? Har dere tips til hvordan taket bør bli? Jeg tenkte å ha en hvit bakgrunn, med beiset eikelekter i taket. Har dere videre tips til oppgradering i kabin?

 

På forhånd takk

 

Mvh

Kaptein Fredrik

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Håper ikke du skal male over den pene teaken.....er vel greit å få vekk det rosa-aktige teppet i piggen iallefall. Lagt LED-lister bak sofaryggen f.eks. får du billig på ebay.

 

Takk for tips Pettern

 

Led lister er planen, teaken skal beholdes i teakfargen, og skrogtrekk+tepper må byttes. Teppene er vanlige vegg til vegg tepper man bruker i hus(jordslagsfelle de teppene). Teppene har rosa og blå/grønn. Skrogtrekket er av typen "teddystoff".

 

Planen er å kanskje trekke om sofaryggen i hvit skai og bytte skrogtrekket til noe skai. Jeg likte veldig godt løsningen i en båt jeg så på sjøen for alle.

 

Dårlig kamera

 

27032011403.jpg

 

27032011404.jpg

 

27032011405.jpg

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Jeg har nettopp bestilt 10 meter med ledstrips og 2 dimmere på ebay nå, kom på 400kr med frakt. nå må jeg bare finne ut hvor jeg skal ha det, hehe. Skal bytte ut innmaten i alle lampene ombord iallefall.

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...