Jump to content

Trenger inspirasjon til oppussing av kabin+toalettrom

Guest Kaptein Fredrik

Recommended Posts

Guest Kaptein Fredrik

Heisann.

Jeg har begynt med oppussing av kabin+toalettrommet i min Sollux 24 uten ac. Jeg lurer litt på å oppgradere puter, skrogtrekk, dørk, tak i kabin+innredning i toalettrommet. Kabinen er i orginalstand fra 1986, så det forteller det meste.

p1010149.jpg

p1010152.jpg

Har dere noen gode forslag om hva som kunne passet i min Sollux? Har dere tips til hvordan taket bør bli? Jeg tenkte å ha en hvit bakgrunn, med beiset eikelekter i taket. Har dere videre tips til oppgradering i kabin?

På forhånd takk

Mvh

Kaptein Fredrik

Guest Kaptein Fredrik

Håper ikke du skal male over den pene teaken.....er vel greit å få vekk det rosa-aktige teppet i piggen iallefall. Lagt LED-lister bak sofaryggen f.eks. får du billig på ebay.

Takk for tips Pettern

Led lister er planen, teaken skal beholdes i teakfargen, og skrogtrekk+tepper må byttes. Teppene er vanlige vegg til vegg tepper man bruker i hus(jordslagsfelle de teppene). Teppene har rosa og blå/grønn. Skrogtrekket er av typen "teddystoff".

Planen er å kanskje trekke om sofaryggen i hvit skai og bytte skrogtrekket til noe skai. Jeg likte veldig godt løsningen i en båt jeg så på sjøen for alle.

Dårlig kamera

27032011403.jpg

27032011404.jpg

27032011405.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...