Panthera46 Startet 11.November.2011 Del på Facebook Startet 11.November.2011 (redigert) Lurer på om noen erfarne båtbrukere som har noe kunnskap/erfaringer om Viksund 990 Combi, det ligger en til 400 k på FINN (synes dette virker veldig dyrt for en 87 mod med 83 hk diesel). Og så ligger det en fristende sak som heter Viksund Bravo 1100 med 306 hk diesel. Har noen erfaringer med disse båtene - er den første feilpriset? Jeg er interessert i Viksund fordi de er bunnsolide,og tåler endelk sjø, men det finnes sikkert andre alternativer. Redigert 11.November.2011 av Panthera46 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 11.November.2011 Del på Facebook Svart 11.November.2011 990 har et depl skrog, Bravo er mer en halvplaner. To ganske ulike båter. Har endel erfaring med 35 foteren. God båt, kunne tro den var en god del større enn den egentlig er. Er nok i en høyere prisklasse. Sitér dette innlegget Link to post
Panthera46 Svart 16.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2011 Har du erfaring med Viksund 1100 Bravo mener du? Kan du ta en kikk på den som ligger på Finn til 450 000 og komme med en kommentar? gedigent akterdekk kan man si, jeg liker båten! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Finnes mange robuste båter! spørsmålet er jo hva du har tenkt å bruke den til hva slags prisklasse og hvilken masjfart du vil oppnå!? du må sessifisere lit mere fordi det finnes et utall av modeller i str 30-35 fot Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
lnjk Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Har du erfaring med Viksund 1100 Bravo mener du? Nei, har erfaring fra 35 foter med samme skrog som f eks denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=31048235 Har kun vært noen få timer ombord i 1100 Bravo eller Alfa. Hukommelsen er elendig men mener det var samme skrog med hhv kort og langt overbygg. Gjør som -morten- anbefaler. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 16.November.2011 Del på Facebook Svart 16.November.2011 Kan anbefale Viksund 950, ekte Viksund kvalitet. Min onkel har en sånn og den har tålt utrolig mye oppgjennom årene. Har vært ute i mye sjø og bølger med den men aldri følt meg utrygg på noen måte.. Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.