Lovart låring Startet 12.Desember.2011 Del på Facebook Startet 12.Desember.2011 Fikk i dag bekreftelsen på at jeg fikk tilslag på en marex 24 suncab via et forsikringsselskap, da båten har vært halvfull av vann. Tidligere eier gav dengang maskinen og gearet livreddende førstehjelp, så moteren starter og går ifølge tidligere eier. Jeg må si meg meget fornøyd med det. Jeg kjenner tidligere eier godt, så dette er et røverkjøp! Så, da går man med ett en spennende vinter og vår i møte Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
alma Svart 12.Desember.2011 Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Det bildet er IKKE henta fra forsikingsbiler!!!! Gratulerer. Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 12.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Stemmer det. Bilde har jeg fått på cd fra tidligere eier. Takk for det Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Pettern1972 Svart 12.Desember.2011 Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Grættis med ny båt unge mann. Og så flott bilde da, lurer på om jeg ikke kjenner fotografen gitt. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Lovart låring Svart 12.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Det er jeg helt sikker på at du gjør pettern! Hehehe. Blir vel en smule vemodig opplevelse å fukte strupen ombord i denne til våren/sommeren vel? hehehe. Det er bare å føle seg som hjemme. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Pettern1972 Svart 12.Desember.2011 Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 (redigert) Ikke vemodig i det hele tatt, vi har fuktet strupen i den før vi. Vi skal da altids klare å ta en reprise. Må være Edholmens gladeste guttær: Nabofartøyet var ikke spesielt imponert over oss da: Redigert 12.Desember.2011 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Lovart låring Svart 12.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 (redigert) Se der ja!! To glade, men tørste guttær. Og ja, svanfred m/familie var ikke spesielt henrykt over sine naboer nei. Noe som for min del( da den værste eplekjekkheten gav seg ) var ganske gjensidig. Disse viltre svina fikk meg til å skvette godt et par ganger ja. hehehe. For ikke å snakke om admiralinnen din. hehehe. farlige saker disse vakre skapningene. Redigert 12.Desember.2011 av Lovart låring (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Sjøogvind Svart 12.Desember.2011 Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Det ser ut som dere hadde det kjempekoselig. :) Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 12.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 (redigert) Det var en fantastisk kveld med pettern og frua på edholmen. Jeg forlot til og med båten til pettern, og embarkerte min egen seilbåt som lå rett bak herr og fru pettern, før jeg ble bedt om å gå. hahahaha. Redigert 12.Desember.2011 av Lovart låring (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Tom Rør Svart 12.Desember.2011 Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Gratulerer med ny skute Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 12.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Takk for det Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Lovart låring Svart 12.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Svanfreds sine små terrorister. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Pettern1972 Svart 12.Desember.2011 Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 Der var jammen hele geriljaen ja. Dæven døtte å sinna de var. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Lovart låring Svart 12.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2011 (redigert) dobbelposting Redigert 12.Desember.2011 av Lovart låring (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.