javel Startet 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 17.Desember.2011 hei jeg lurer på om det er noen som kan overhale SEM magneter,evt firma som kan dette? har også 3 stk dynastarter som skulle vært fiksa bor i Stavanger Sitér dette innlegget Link to post
javel Svart 18.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2011 ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 19.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2011 Ikke i Stavanger er jeg redd. Jeg kjenner til noen som kan gjøre det i Østfold, men det blir vel for langt unna for deg. Men du kan jo eventuelt overhale dem selv? Jeg har gjort det flere ganger selv, og det er ikke alltid det er så mye som skal til for å få det til å fungere igjen. Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
gon Svart 19.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2011 Dette er enkle konstruksjoner og ikke særlig krevende å fikse selv. Men dersom du ikke vil prøve selv, kan du ta kontakt med Marna i Mandal. De ordner alt for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 20.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2011 hei jeg lurer på om det er noen som kan overhale SEM magneter,evt firma som kan dette? har også 3 stk dynastarter som skulle vært fiksa bor i Stavanger Fredrikstad Vikleverksted fikser magneter,Helms elektro i Mandal har sluttet. Kjekk motor du har,Marna R 2. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 20.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2011 Et Bosch verksted fikser vel den dynastarten og magneten vel, eller hvis du er fingernem, så gjør du det selv...... Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
:båt1 Svart 20.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2011 dynastarter koster da ikke allværden Sitér dette innlegget Link to post
Victoria1 Svart 21.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2011 Prøv: 90544898 Larvik. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.