Pettern1972 Startet 20.Desember.2011 Del på Facebook Startet 20.Desember.2011 (redigert) Har fått tilbud om å kjøpe en aquaquick 230 gummijolle, godkjent for 5 hk for en symbolsk sum. Er dette en bra gummijolle? hva slags gummiblanding er det på denne, Hypalon eller PVC? (avgjørende ved valg av snap-daviter)Har i dag en achilles LS4, 265, men sliter med vannsprut inn da akterspeilet er 7 cm for lavt, slik at vannspruten står inn i båten når jeg kjører. Achillesen er godkjent for 6 hk, jeg bruker en Mercury xr 10, uten strupeplate. Gjør da 23 knop på fult. Hvordan tror dere denne motoren evt vil funke på quicksilveren? har sett et par bilder på nett, og på et par av dem ser det ut som om akterspeil er bygget opp litt. Er det slik at også quicksilver har litt for lavt akterspeil? Quicksilveren er nok noen år gammel, men har ikke vært brukt mere enn et par uker til sammen, og ser temmelig strøken ut. Jolla er lik denne: Redigert 20.Desember.2011 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Pettern1972 Svart 20.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Desember.2011 Av en eller annen grunn har jeg skrevet aquaquick, jolla det er snakk om er quicksilver...... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
whatever Svart 21.Desember.2011 Del på Facebook Svart 21.Desember.2011 jeg har samme typen - og jeg synes den er alt for liten. Knapt plass til en voksen mann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.