Dreamer Startet 24.Desember.2011 Del på Facebook Startet 24.Desember.2011 Hyggelig nytt møte med hurtigruten. Denne gang med kart på PC ved siden av. Interessant, siden jeg gikk samme strekningen (opp til Ålesund) sist sommer. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 24.Desember.2011 Del på Facebook Svart 24.Desember.2011 Herlig. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Brigg Svart 25.Desember.2011 Del på Facebook Svart 25.Desember.2011 Akkurat nå passerer de våre hjemmefarvann. Lengselen etter sommeren ble ikke mindre av å se dette. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
tkb Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 Ørnes nu. Har sett på de idiotan på vannscooter, som ødela mye av idyllen. Heldigvis fikk de klekkelig bot Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 Fikk bot av kaptein på ms nordnorge eller politiet? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
vallbein Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 Jeg var ute og møtte hurtigruta ved Åmøyhamn da de to gærningen på vannscooter ødela stemninga. Var helt sikker på at dette måtte gå galt , for maken til kjøring har jeg aldri sett. De raste mellom båtene i ei fart som var helt utrolig, flere ganger holdt de på å falle av pga knappe svinger og bølger. At det gikk bra er nok ikke deres skyld , men alle de andre båtføreres skyld. To ganger raste de tett opptil båten min og kryssa rett foran meg mens jeg lå i rundt 15 knop. Fikk nesten nakkesleng etter å ha prøvd å holde kontroll på hvor de var ... Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 26.Desember.2011 Del på Facebook Svart 26.Desember.2011 http://www.an.no/nyheter/article5648673.ece Den andre ble også tatt og fikk 10000 kr i bot han også. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Desember.2011 Del på Facebook Svart 27.Desember.2011 Utrolig morsomt å sitte å se igjen kjente steder langs kysten. Artig å se når de passerte Støtt og Kunna nettopp, vekker minner om fiske og dykkerturer som har vært Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Benji Svart 27.Desember.2011 Del på Facebook Svart 27.Desember.2011 Fikk ikke sett noe av dette i sommer - svigemor har ikke tv :( Fikk med meg innseilingen til Stamsund i formiddag, og det var artig, for var selv ombord i en av de båtene som møtte hurtigruta, fikk sett meg selv flere ganger (pr kåt! )men att kjerringa syntes enda flere ganger der hu sto på kaia var ikke med i beregningen, tapte den kampen og :) Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.