Jump to content

Maritim Damsgård, Bergen. Terningskast 6.

Zitt

Recommended Posts

Støttes!

Maritim laksevåg er meget bra!Men det er først og fremst pga han ene med lyst hår og en haug med ringer på fingrene.Han kan det meste de.

Når det gjelder maritim søreide så er det bare en ting og si;Tragisk.

En større gjeng med suppehoder skal du leite lenge etter!de kan absolutt INGENTING!!

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Maritim på Damsgård får ikke mere enn en firer på terningen fra meg. Glisne hyller, uklare svar om når varer kommer inn igjen, manglende oppfølging av avtaler samt varierende kunnskapsnivå blant betjeningen (jeg klarer selv å lese det som står på esken). Til tross for vennlighet og søte kassadamer har jeg begynt å handle mer og mere hos Marinesenteret i Sandviken.

Som ny oppusser av båt har jeg ikke så god forutsetning til å vurdere den ene opp mot den andre. Imidlertid er det et "must" for meg at jeg kan få tak i teak(plater og lister m.m.), men det fikk jeg bedskjed om at de skulle slutte med hos Marinesenteret. Glisne hyller kan ha iallfall to årsaker, enten er de utsolgt eller for dårlig omsetning og begge deler er vi kunder sin skyld. Uansett synes jeg Maritim, Damsgård fortjener ros for service.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...