Zitt Startet 13.Januar.2012 Del på Facebook Startet 13.Januar.2012 Jeg har vært kunde hos Maritim Damsgård, Bergen ved flere anledninger. Jeg holder på med en oppussing av båten min, og finner god hjelp i å ha med Maritim å gjøre. Betjening og hjelp jeg har fått til nå terningskast 6!!! Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 13.Januar.2012 Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Støtter deg. De har vært meget ok med meg og. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 13.Januar.2012 Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 (redigert) Slike ting er kjekt å ha i en samletråd..... Forretninger jeg har bra erfaring med Redigert 13.Januar.2012 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Jeg skjønner det poenget, alidal, men jeg synes den tråden hadde gått ut på dato med siste post i august 2011. Dessuten ville jeg bare gi noen roser til Maritim, der ekspeditøten er velvilligheten selv. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 13.Januar.2012 Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Har vært der noen ganger selv. Støttes. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
torbi Svart 13.Januar.2012 Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Synes maritim på laksevåg gir bedre service og har som oftes varer på lager enn maritim søreide, synes eg. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
beauty of aqua Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 Støttes! Maritim laksevåg er meget bra!Men det er først og fremst pga han ene med lyst hår og en haug med ringer på fingrene.Han kan det meste de. Når det gjelder maritim søreide så er det bare en ting og si;Tragisk. En større gjeng med suppehoder skal du leite lenge etter!de kan absolutt INGENTING!! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Laholm Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 Maritim Søreide ble vel overtatt etter en viss større konkurs i Stavangerområdet. Jeg har vært innom der en gang, det medførte en viss korrespondanse med Maritimledelsen. Jeg holder meg til Damsgård etter det. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Kjellka Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 Har samme erfaring som dere, bare positive :)) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Januar.2012 Del på Facebook Svart 15.Januar.2012 Maritim på Damsgård får ikke mere enn en firer på terningen fra meg. Glisne hyller, uklare svar om når varer kommer inn igjen, manglende oppfølging av avtaler samt varierende kunnskapsnivå blant betjeningen (jeg klarer selv å lese det som står på esken). Til tross for vennlighet og søte kassadamer har jeg begynt å handle mer og mere hos Marinesenteret i Sandviken. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 17.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Som ny oppusser av båt har jeg ikke så god forutsetning til å vurdere den ene opp mot den andre. Imidlertid er det et "must" for meg at jeg kan få tak i teak(plater og lister m.m.), men det fikk jeg bedskjed om at de skulle slutte med hos Marinesenteret. Glisne hyller kan ha iallfall to årsaker, enten er de utsolgt eller for dårlig omsetning og begge deler er vi kunder sin skyld. Uansett synes jeg Maritim, Damsgård fortjener ros for service. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Kan også mens det snakkes om båtbutikker i Bergensområdet anbefale Sotranot på Sartor senter.. De har en del i butikken og trengs det noe de ikke har skaffes det. Greie priser og bra folk som jobber der Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.