enter4u Startet 16.Januar.2012 Del på Facebook Startet 16.Januar.2012 Har lyst å prøve dette produktet. Men hjelper det? Noisekiller Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 16.Januar.2012 Del på Facebook Svart 16.Januar.2012 Noisekiller hugser eg vart brukt masse i den tid eg brukte alt for masse penger på bilstereo. Eg prøvde det aldri men det skulle være veldig bra. Det er i bil, men i båt veit eg ikkje. Men det hadde vært kjekt å fått en skikkelig test på det. Sitér dette innlegget Link to post
godthaab- Svart 16.Januar.2012 Del på Facebook Svart 16.Januar.2012 (redigert) Jeg brukte den som lyddemping i bil og merka litt forskjell. Men min erfaring med noisekiller er at det ser ut, oppfører seg og lukter som smøremembran du bruker på våtrom. Eneste merkbare forskjellen jeg fant var prisen. Redigert 16.Januar.2012 av godthaab- (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
enter4u Svart 17.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2012 Hmmmmm........Leste en artikkel i (tror det var) Vi Menn-båt i høst om en som hadde brukt det sammen med andre tiltak. Og Noisekiller var effektiv mot skrogstøy visstnok Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.